Warmteservice genomineerd voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs

Datum: juni 7, 2016

Warmteservice is met het initiatief Kluscontact.nl genomineerd voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. De BouwKennis Marketing Jaarprijs is de nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Op 24 juni wordt de winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs door een vakkundige jury bepaald.

Warmteservice, een franchiseformule met inmiddels 53 vestigingen door Nederland, is van oudsher het adres voor de verkoop van verwarming en sanitair. Speciaal voor consumenten die behoefte hebben aan een totaaloplossing inclusief installatie en montage startte het snelgroeiende familiebedrijf onlangs met online platform Kluscontact.nl.

Tegenwoordig zoeken consumenten steeds meer naar een oplossing inclusief installatie. Bernedien Verburg, kleindochter van de oprichter van Warmteservice, en haar partner Glenn Brouwer zagen hier een kans liggen. In samenwerking met Ramon Kostwinder, de e-commerce manager van Warmteservice, introduceerden zij Kluscontact.nl, een online platform dat consumenten en aangesloten installateurs met elkaar in contact brengt.

Verzekerd van goede installateur

Brouwer vertelt: ‘Kluscontact.nl is hét nieuwe online platform voor verwarming-, sanitair- en installatieklussen. Mensen willen tegenwoordig ontzorgd worden. Ze zoeken bijvoorbeeld niet naar een nieuwe cv-ketel, maar naar een goed advies, een ketel én iemand die de installatie verzorgt. Met Kluscontact.nl bieden wij hiervoor een eigentijdse oplossing. Als consument ben je verzekerd van een goede installateur. De zakelijke klant van Warmteservice, de installateur die de klus uitvoert, kan eenvoudig meeliften op de online successen van Warmteservice.’

Kluscontact.nl biedt de helpende hand

Een overzichtelijk stappenproces met duidelijke vragen helpt bij het plaatsen van de klus. Op deze manier kan iedereen ook zonder technische kennis de installateur van de benodigde informatie voorzien. Brouwer: ‘Onze aangesloten installateurs doen vervolgens een aanbieding voor de klus, waarna de consument de beste aanbieding kiest.’

Van retailer naar totaalaanbieder

Warmteservice begon ruim vijftig jaar geleden op de Haarlemmerstraat in Amsterdam. Op dit moment zijn er 53 vestingen door heel Nederland. ‘We hebben de afgelopen vijftig jaar een enorme groei doorgemaakt’, aldus Verburg. ‘Naast het openen van vestigingen heeft de nadruk altijd op deskundig advies en service gelegen. Met Kluscontact.nl maken we het plaatje compleet. Wij zijn trots op dit mooie initiatief dat antwoord geeft op de wens naar een totaaloplossing. Door de combinatie van Warmteservice met Kluscontact.nl zijn consumenten niet alleen verzekerd van de juiste materialen tegen een scherpe prijs, maar ook van een professionele en ervaren installateur.’

 

Over Warmteservice

Warmteservice is een landelijke speler met 53 vestigingen in Nederland en heeft een drukbezochte webshop. Warmteservice richt zich op de verkoop van verwarming, sanitair, dakbedekking en installatiemateriaal. Tot de klantenkring behoren de installateur en consument.


')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.