Op de nieuwe website van Team Kappers staan de reviews van klanten centraal. Naast een fris nieuw design en alle benodigde informatie, worden de ervaringen van klanten gedeeld met de bezoeker. Dit is uniek in de kappersbranche.
Marlies Verschure, Manager Innovations Wave International “Natuurlijk publiceren wij onze reviews! De keuze voor een kapper is zó persoonlijk, dat mond-tot-mond reclame een belangrijke rol speelt in het beslissingsproces. Onze klanten vertellen in eigen woorden hoe zij hun kappersbezoek bij ons hebben ervaren. En dat is precies wat consumenten willen weten als ze op zoek zijn naar een kapper.”
Team Kappers staat voor no-nonsense, laagdrempelig en transparant. De reviews op de website versterken deze positionering. De website is gebouwd door DotControl. InSocial ontwikkelde het review programma.
Over Team Kappers
In december 2014 heeft Team Kappers een re-branding doorgevoerd in de 80 salons. Met de slogan ‘Snel Knap Geknipt’ claimt de formule knippen zonder afspraak, vriendelijke prijzen, service met een lach en kwaliteit en gemak. De SMS Service is één van de handige innovaties die Team Kappers heeft ontwikkeld.
')}