Steeds meer worden bedrijven geconfronteerd met klanten die hun facturen niet betalen. In deze tijd echter, is het juist voor bedrijven van groot belang dat de cashflow op peil blijft. Op verzoek van diverse bedrijven, heeft Straetus een nieuwe manier van debiteurenbeheer opgezet, waarbij het hele traject professioneel uit handen van de ondernemer wordt genomen, zonder dat de klant in kwestie dat bemerkt.
Van herinnering tot nabellen en eventueel incasso. Het grote voordeel voor de bedrijven is dat ze de relatie met hun klanten kunnen behouden, aangezien het hele financiële debiteurenbeheer buiten hen omgaat. Deze nieuwe service geldt voor grote en kleine bedrijven in het hele land en vele ondernemers maken er inmiddels dankbaar gebruik van. De ondernemer- klant relatie is immers zeer kostbaar, en juist het niet kunnen of willen betalen van diensten, zet deze relatie vaak onder druk. Dankzij dit nieuwe debiteurensysteem blijft de relatie goed en wordt een wanbetaler een betalende klant.
Straetus heeft ter ere van deze innovatieve klantgerichte service een nieuwe website (www.straetus.nl) in het leven geroepen, waar ondernemers terecht kunnen met hun incasso vragen en een vordering gegarandeerd binnen 4 uur in behandeling wordt genomen. Goed nieuws dus en een waardevolle aanvulling voor ondernemers die graag de klantrelatie goed houden, maar zeker ook hun cashflow in de gaten willen houden terwijl ze zelf optimaal bezig kunnen zijn met hun onderneming.
')}