Franchise formule Spar begint 2013 gezond met de Balansweken. Dit is een campagne die zich richt op de bewuste en gezonde producten met het ‘vinkje’. Daarnaast bieden de Balansweken ook een spaaractie aan voor huismerkproducten. Dit omdat het huismerk van Spar onlangs een nieuw jasje heeft gekregen. Met deze actie wordt het vernieuwde huismerk onder de aandacht gebracht.
Dit is niet het eerste jaar dat de supermarktketen deze actie houdt. Ook vorig jaar waren de Balansweken een feit. Dit in tegendeel tot veel andere supermarkten die vooral stunten met de prijzen. “Gebleken is dat de omzet aan het begin van 2011 niet te lijden had onder het feit dat we geen harde prijsacties voerden, zoals andere supermarkten dat deden”, legt Sjaak Kranendonk, algemeen directeur van Spar, uit.
Bron: Denationalefranchisegids.nl
Link: http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/Dinsdag_8_januari_2013.htm#spar
')}