Simon Lévelt registreert Chinese merknaam

Datum: mei 17, 2018

Simon Lévelt heeft haar Chinese merknaam via Bonnard Lawson International Law Firm laten vastleggen in het “Trademark Registration”. Het koffie- en theebedrijf richt haar pijlen daarmee op de Chinese markt. De Chinese merknaam moet respect en begrip uitstralen naar de lokale markt en het vertrouwen van de consument winnen.

Steeds meer westerse bedrijven zien in de groeiende binnenlandse markt in China een kans en willen er hun goederen en diensten importeren en/of verkopen. Zo ook Simon Lévelt, die internationaal al op diverse markten actief is en haar afzetgebied wil vergroten. Simon Lévelt ziet in de Chinese koffie- en theeconsumptie een enorme groei, met name in de grote steden zoals Shanghai, Beijing, Shenzhen en Guangzhou. Vanuit Azië blijkt eveneens interesse in Simon Lévelt, die zich onderscheid dankzij haar rijke (familie)historie.

Om de Chinese markt te betreden werkt Simon Lévelt samen met Mains International. Dit bedrijf kent de Chinese cultuur en gebruiken als geen ander en heeft in het verleden al diverse grote bedrijven begeleid bij deze stap.

  ')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.