Select Plus start campagne met Telegraaf Media

Datum: december 31, 1969

Afgelopen week is Select Plus gestart met een uitgebreide campagne in diverse media van Telegraaf Media. Het doel: het werven van minimaal 25 nieuwe franchisenemers en het vergroten van de naamsbekendheid onder werkgevers en werkzoekenden.

Afgelopen september kon Select Plus de 10e franchisenemer verwelkomen. Een mooie mijlpaal in de relatief korte periode dat Select Plus actief is als franchiseformule binnen de arbeidsbemiddeling.

Volgens Remco Lamberts, algemeen manager van Select Plus, is de organisatie klaar voor verdere groei! “We timmeren hard aan de weg. Wij geloven heilig in onze formule en investeren er veel tijd en geld in. We hebben ons dit jaar laten certificeren, trainingen en workshops ontwikkeld en ook wordt er achter de schermen alweer gewerkt aan een nieuwe website.

De groei is ook belangrijk voor de 10 vestigingen die er nu zijn. Als pioniers van het eerste uur binnen onze formule moeten zij hard knokken om een positie op de markt te veroveren. Naast het werven van franchisenemers zorgt de campagne met Telegraaf Media voor een enorme exposure wat een positieve impuls zal geven aan onze naamsbekendheid. Dat zal hun zeker helpen in de acquisitie van nieuwe opdrachtgevers.

De komende tijd zul je de advertenties van Select Plus in ieder geval tegenkomen in de Telegraaf en Vrouw en op diverse relevante websites.

Bron: Select Plus

Gerelateerd item:

Bekijk de online formulepresentatie van Select Plus

 

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.