Runnersworld exclusieve partner Fisherman’s Friend StrongmanRun 2014

Datum: juli 15, 2014

Hardloopketen Runnersworld is de exclusieve retailpartner van de Fisherman’s Friend StrongmanRun 2014, het grootste loopsportevenement in zijn soort. De samenwerking met de ultieme obstakelrun betekent onder meer dat er op het parcours een unieke Runnersworld-hindernis verrijst. Deze bestaat uit duizenden oude hardloopschoenen, ingezameld door consumenten van de 28 Runnersworld vestigingen in Nederland. Op zondag 7 september 2014 overwinnen naar verwachting circa achtduizend lopers deze en andere hindernissen op het 21 kilometer tellende parcours in Hellendoorn.

Rondom de samenwerking tussen Runnersworld en de StrongmanRun vinden diverse acties plaats. Zo is er de schoeneninzamelactie, waarbij Runnersworld lopers oproept hun oude paar in een speciaal daarvoor bestemde mand in de winkel in te leveren. Deze schoenen zijn niet alleen bedoeld voor de hindernis, maar de hardloopketen stuurt ze na afloop ook op naar Gambia. Daar krijgen deze schoenen een tweede leven aan de voeten van mensen die ze normaal gesproken niet kunnen veroorloven. Met het inleveren van een oud paar maak je als loper bovendien kans op een nieuw paar hardloopschoenen van Runnersworld. Run for a better world!

Ook in de Runnersworld-winkels is volop aandacht voor de StrongmanRun. Zo is alleen bij Runnersworld de Limited Edition Brooks Cascadia-hardloopschoen verkrijgbaar met een exclusieve StrongmanRun-inlegzool. Hardlopers geven zo hun schoenen een unieke touch en een speciaal aandenken als ze hebben deelgenomen.Hardloopketen Runnersworld is de exclusieve retailpartner van de Fisherman’s Friend StrongmanRun 2014. Bron: FranchiseFormules.NL

“We zijn trots om als nummer één hardloopketen samen te werken met de grootste obstakelrun van Nederland. Het toont aan dat lopers van alle niveaus ook voor alles rondom deze populaire obstakelruns bij Runnersworld terecht kunnen. En dat gaat verder dan een paar optimale hardloopschoenen en stevige kleding. Onze medewerkers zijn namelijk stuk voor stuk ervaren hardlopers en geven daarom maar al te graag antwoord op vragen – over de StrongmanRun en over alles wat een loper bezighoudt”, zegt Damy Rutjes, formulemanager Runnersworld Nederland.

Meer informatie over de StrongmanRun is te vinden op www.strongmanrun.nl. Check ook www.runnersworld.nl en Runnersworld Nederland op Facebook voor meer over de samenwerking en het laatste nieuws.


Over Runnersworld

Runnersworld is de nummer één hardloopspeciaalzaak van Nederland en onderdeel van retailservice-organisatie Euretco. De keten heeft 28 winkels in Nederland en biedt klanten een uitgebreid assortiment A-merk-hardloopschoenen, -kleding en -accessoires. Bij alle winkels werken uitsluitend ervaren hardlopers die klanten voorzien van een deskundig en persoonlijk advies op hardloopgebied. Een geavanceerde loop- en voetanalyse met video speelt daarbij een belangrijke rol. Wedstrijdatleten, recreatieve lopers en wandelaars vinden zo altijd de schoenen die het best bij hun loopstijl passen.

Runnersworld is door de consument vijf keer uitgeroepen tot de Beste Winkelketen Sport. Dit gebeurde bij de ING Retail Jaarprijs in 2007, 2010, 2011, 2012 en 2013. Meer informatie over Runnersworld is te vinden op www.runnersworld.nl en www.facebook.com/RunnersworldNed.

 

Profielschets Euretco

Euretco, gevestigd in Hoevelaken in het hart van het land, is de grootste retailservice-organisatie van Nederland, die samenwerkt met bijna 1.900  retailers. Deze zelfstandig ondernemers exploiteren circa 2.900  winkels in de branches mode, wonen, sport en media. De gezamenlijke consumentenomzet bedraagt ongeveer € 2,3 miljard. De kernactiviteiten van Euretco zijn: retailservices, franchise, wholesale en financiële dienstverlening aan de ondernemers en leveranciers. Bekende winkelformules en vloerconcepten van Euretco zijn o.a. Intersport, Libris, Runnersworld, Coach, Decorette, Livera, Vivante, Blz. en Topform. Daarnaast beschikt Euretco via Euretco Label Company met Babyface, Blue Rebel, Rags Industry en LCKR over vier internationale topmerken in het baby- en kinderkledingsegment. Het zelfstandig ondernemerschap staat centraal in deze relatie. Aangesloten ondernemers profiteren van inkoopvoordeel, ondersteuning in (online) marketing, regelmatige kennisuitwisseling, verkoopsamenwerking en omni channel retailing (oftewel: offline én online). Met 320 medewerkers staat Euretco dagelijks voor hen klaar. 

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.