Pearle Opticiens is maandag 15 september door Q&A Research & Consultancy en 275.000 consumenten opnieuw uitgeroepen tot Beste Winkelketen 2014 in de categorie Optiek. Pearle kreeg met name een goede beoordeling op de service-gerelateerde aspecten. Pearle won de publieksprijs in de categorie Optiek al vier keer. Volgens het Nederlandse publiek is Pearle de onbetwiste nummer één en blinkt de optiekketen uit in service en klantvriendelijkheid.
Beste score op service
“Pearle Opticiens scoort zeer goed op de belangrijkste service-gerelateerde aspecten en combineert dit met een zeer concurrerende prestatie op prijs en assortiment. Uit de Loyalty Matrix blijkt dat Pearle Opticiens ook de meest loyale klanten heeft”, aldus het onderzoeksrapport.
De Beste Winkelketen van Nederland is een jaarlijks initiatief van Q&A Research & Consultancy in samenwerking met ABN AMRO, De Telegraaf en RetailTrends. Ruim 275.000 consumenten kozen in 30 categorieën hun favoriete winkelketen. Uit de categoriewinnaars wordt uiteindelijk ook de Winkelketen van Nederland gekozen.
')}