Op 1 oktober a.s. opent Koningin Maxima de nieuwe Markthal in Rotterdam. Na wereldsteden als Parijs en Barcelona heeft nu ook Rotterdam haar eigen ‘Koop Kathedraal aan de Maas’! Een prachtig en artistiek ontwerp met daarbinnen een concept waar alles draait om vers, kwaliteit en beleving. De Markthal is dé grote publiekstrekker van Rotterdam, met naar verwachting 4,5 miljoen bezoekers per jaar.
Naturals Marktleider
Naturals, een bekend bloemenmerk in Rotterdam, opent maar liefst 2 verkooppunten in de Markthal. Hiermee plaatst Naturals zich als marktleider in Rotterdam op het gebied van kwaliteitsbloemen en -planten.
Unieke samenwerking
In de Markthal introduceert Naturals unieke merken als Decorum bloemen en planten, Princess Roses uit Ecuador en DM Depot hardwaren. Naturals werkt graag direct samen met telers waardoor een onderscheidende kwaliteit wordt geboden. De samenwerking met Fleurop maakt het mogelijk bloemen nationaal en internationaal te bezorgen. FleuraMetz is de logistieke partner. Zij coördineert alle inkoop en verzorgt de distributie naar de winkels.
Pick & Go formule
Meteen bij de ingang vanaf Station Blaak trakteert Naturals de bezoeker op een bijzondere bloemen en plantenshow. Tegenover de Albert Heijn XL opent Naturals een eerste ‘Pick & Go’. Een bloemenwinkel voor de gehaaste consument.
Tip van de redactie! Klik hier voor een impressie van de Markthal (artist impression video)
Over Naturals
Naturals is een marktconcept voor bloemisten. Haar missie is markt en marge leiderschap in de bloemendetailhandel. De kracht van de formule is dat Naturals de klant centraal stelt. Door marktinformatie te delen met de teler krijgt Naturals een onderscheidend assortiment met de juiste prijs-kwaliteit voor haar doelgroep. Ondernemers bij Naturals realiseren een hoog rendement. Naturals heeft groeiambities tot landelijke marktleider en staat open voor samenwerking met andere bloemisten.
')}