MultiCopy’s m4: Communiceren na de Crisis

Datum: juni 15, 2014

MultiCopy verspreidt vanaf deze week de twaalfde editie van haar m4 MKB Marketing Magazine onder 200.000 beslissers bij kleine- en middelgrote bedrijven en organisaties. Het nummer staat dit keer helemaal in het teken van Communiceren na de Crisis.

De crisis is voorbij en dus liggen er weer heel wat kansen om te groeien. Maar… niets is meer wat het was. Tijden zijn (blijvend) veranderd en zo ook de communicatie van bedrijven en organisaties. In de nieuwe uitgave van m4 staan interviews en artikelen van topexperts op dit gebied. Wat werkt, wat is effectief en wat leidt tot het optimaal pakken van de kansen van de markt van vandaag?
 
Het Nieuwe Normaal
 
Zoals Willem van der Schoot van het alom bekroonde reclamebureau Lemz die vertelt hoe communicatie bij kan dragen tot meer business én een betere wereld. Organisatiegoeroe Jacques Pijl heeft het over het Nieuwe Normaal, topondernemer Ab Trik over de kansen die de concurrentie laat liggen en AH-ondernemer Andrew Vosselman laat zien hoe je lokaal het verschil kunt maken. Maar ook het dilemma van de eigentijdse retailer: bricks, clicks of beide komt aan de orde.
 
Daarnaast ook alles over trends en oplossingen. Mogelijkheden die bereikbaar zijn voor kleine- en middelgrote bedrijven en organisaties omdat MultiCopy | The Communication Company een breed scala aan diensten biedt.
 
In totaal zijn er met 12 nummers nu al bijna 2,5 miljoen m4’s door MultiCopy verspreid. Elke uitgave gaat over een communicatievorm waarin MultiCopy iets kan betekenen. Zo rekent MultiCopy af met haar oude imago en laat het zien welke toegevoegde communicatiewaarde kan worden geleverd. Elk nummer kan ook gratis worden afgehaald bij een van de 75 vestigingen. Daarnaast kan het als gratis App worden gedownload uit de Apple Store en binnenkort ook uit de Android Store.

m4 nummer 12 kunt u digitaal downloaden via:http://www.multicopy.nl/m4_Marketingmagazine/

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.