Deze week is het negende nummer uitgekomen van m4, het MKB Marketing Magazine van MultiCopy. Dit nummer staat helemaal in het teken van de herontdekking van de vaste klant. Succesvolle bedrijven hebben een sterkere band met hun klanten en communiceren met hen dan ook beter, persoonlijker, relevanter en frequenter.
In m4, dat met een oplage van 200.000 stuks het grootste MKB managementblad van Nederland is, staan tips en interviews met onder meer Alexander van Slooten over de transformatie van zijn Wehkamp van afbetalingsmagazijn naar trendy online warenhuis met vaste klanten. Maar ook Pieter Zwart, medeoprichter van Coolblue over de warme deken die zij over hun klanten leggen. Verder Jasper van IJssel, CEO van Loyalty Lab over vaste klanten als kernwaarde van bedrijven, Bastiaan Ragas over fans en de band met een vast publiek en 2 hofleveranciers (Akkerman pennen en Van der Werf schilders) over honderdjarige klantentrouw.
iPad
m4 wordt in controlled circulation verzonden aan 170.000 adressen. De overige 30.000 stuks worden via de MultiCopy vestigingen verspreid. m4 is ook als gratis app voor de iPad verkrijgbaar. Downloaden kan door als zoekopdracht MultiCopy m4 op te geven.
Bron: Franchise Services Europe
')}