Lekkerland geeft vorm aan High Traffic & Convenience op Horecava 2020

Datum: januari 8, 2020

Snelst groeiende thema binnen de foodsector

Van maandag 13 januari t/m donderdag 16 januari 2020 presenteert Lekkerland op Horecava in de RAI in Amsterdam haar invulling als ketenpartner in de wereld van High Traffic & Convenience. De bezoeker wordt meegenomen in de snel veranderende wereld van foodretail & foodservice en buitenshuis eten, drinken en slapen. On-the-go specialist Lekkerland is partner in het TrendLAB en toont in het snelst groeiende thema ‘High Traffic & Convenience’ dé oplossingen voor de georganiseerde foodservice; van sourcing en logistiek tot de hap van het broodje en de uiteindelijke tevreden gast, elke stap in het proces komt aan bod. 

Cruciaal: logistiek

Tegenwoordig is distributie al even specifiek als het assortiment voor de klant. Op de stand volgen we hoe Lekkerland het volledige logistieke proces uit handen neemt, efficiënt en duurzaam. Vanuit het fijnmazig distributienetwerk levert Lekkerland in de vorm die aansluit op de behoefte en locatie van de ondernemer.

Zongekoelde bus

Lekkerland is één van de slechts acht bedrijven in Europa met drie Lean&Green-sterren. Op de stand staat Lekkerlands eigen zongekoelde bus. Kleine voertuigen voorzien van zonnepanelen, waarmee Lekkerlandlevert aan klanten in stadscentra. Een duurzame manier om producten vers en koel te vervoeren tot aan de deur.

Het assortiment dat past bij consumententrends

De consument is 24/7 actief en vult de dag flexibel en zo efficiënt mogelijk in. Van een tankstation langs de snelweg tot midden in de stad langs het fietspad, hij verwacht kwaliteit, snelheid en service. Lekkerland helpt de ondernemer om een bestemming van zijn foodservice-verkooppunt te maken en in te spelen op de trends: gemak, gezond, genieten. Zo biedt Lekkerland lokale producten, gezonde snacks, functional drinks, hot meals en premium viennoiserie.

Klantspecifiek assortiment

Foodformules kunnen bij Lekkerland hun eigen specifieke assortiment onderbrengen, zodat ze hun vertrouwde leveranciers, eigen recepturen en private-labels behouden. Zo spelen Lekkerland en de georganiseerde foodservice formules in op de veranderende behoefte van de tevreden gast. Daar horen bijvoorbeeld meer authenticiteit en lokale producten bij: de pompoen in de soep komt van de boer uit de regio.

Meer weten over Lekkerlands ketenrol als convenience specialist en de mogelijkheden voor georganiseerde foodservice? Bezoek hal 1.600 op de Horecava en stap zelf in de snel groeiende wereld van High Traffic & Convenience.

Registreren kan online via www.horecava.nl

Hoe ziet Lekkerlands agenda eruit?

Een kort overzicht van de deelevenementen tijdens Horecava waarvan Lekkerland onderdeel zal zijn.

Pitchsessies Foodservice & Retail

Maandag: spraakmakende start-ups die in drie minuten tijd hun concept moeten pitchen. De pitches waar de vakjury de meeste potentie in ziet, maken kans op een samenwerking. Lekkerland zit in de jury en bepaalt mee wie de sessie wint.

FSIN brunchcongres

Dinsdag: Tijdens het FSIN (FoodService Instituut Nederland) brunchcongres op dinsdag presenteert Lekkerland oer-Hollandse poffertjes in drie verrassende vegan-smaken.

BETA-programma

Woensdagochtend vindt het sprekersprogramma van BETA (Belangenvereniging Tankstations) plaats in het theater bij het TrendLab. Aansluitend loopt de trendtour over de wereld van High Traffic & Convenience.

Over de Lekkerland Groep

Wij zijn de specialist voor on-the-go consumptie.

Lekkerland is de specialist voor on-the-go consumptie. We bieden innovatieve Retail oplossingen, logistieke diensten op maat en een relevant, breed assortiment in zeven Europese landen. 

Wij doen er alles aan om onze klanten succesvoller te laten zijn.

Daarom gaat onze volledige aandacht naar de behoeften van onze klanten en van hun eindconsument. Onze visie is om “Your most convenient partner” voor onze klanten te zijn, de beste partner die ze zich kunnen wensen.

Lekkerland levert aan ruim 91.000 verkooppunten in zeven Europese landen. Ons uitgebreide assortiment in food en non-foodartikelen omvat de nieuwste merken en private labelproducten. Onze klanten zijn winkelformules die consumenten het gemak van consumptie onderweg bieden. Dit zijn onder meer benzinestations, kiosken, bakkerijen, voedingsretailers, fastfoodketens en tabak- en gemakzaken.

Lekkerland telt ongeveer 4.900 medewerkers in heel Europa. De omzet van de groep bedroeg 12,4 miljard euro in het boekjaar 2018. 

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.