Kwalitaria is voor het vierde achtereenvolgende jaar kanshebber op de GfK Out.of.Home Formule Award. In 2013 en 2015 won Kwalitaria deze consumenten Award en liet daarmee merken als McDonalds, Burger King en KFC achter zich. In 2014 behaalde de cafeteriaformule een mooie tweede plaats.
Tijdens een roadshow op 7 september zal GfK alle winnaars bezoeken om de befaamde beker uit te rijken. Bij Kwalitaria in Vianen staat de koffie al klaar.
Kwalitaria
Volgens Martijn Boone, marketing manager bij ffc, heeft Kwalitaria een duidelijke strategie als het gaat om innovatie. ‘We willen als formule nu eenmaal graag voorop lopen. Recente ontwikkelingen als de opening van de eigen pilotstore en het nieuwe burger- en brood concept bewijzen dat. Als formule moet je continue bezig zijn met de (steeds veranderende) behoeften van de consument. Kwaliteit is daarbij leidend.
Over Gfk Out-of-Home Formule Awards
De GfK Out-of-Home Formule Awards zijn door GfK in samenwerking met Out.of.Home Shops opgezet. In een landelijk representatief consumentenonderzoek hebben ruim 5000 gasten van 15 jaar en ouder aangegeven wat zij belangrijk vinden en hoe formules op ruim 20 aspecten scoren.
Over Kwalitaria
Kwalitaria is het bekendste cafetariamerk van Nederland. Kwalitaria ontstond in 1989 onder de paraplu van belangenorganisatie Koninklijke Horeca Nederland met als doel de professionalisering in de sector te bevorderen. Sinds 2004 is Kwalitaria een franchiseformule van franchise friendly concepts (ffc) in Vianen. Kwalitaria telt inmiddels meer dan 130 vestigingen.
')}