Kwalitaria lanceert vandaag een nieuwe website. De site www.kwalitaria.nl is helemaal geoptimaliseerd voor mobiel gebruik en maakt gebruik van innovatieve digitale technologie. Bij Kwalitaria wordt momenteel 70% van de online bestellingen via een smartphone of tablet geplaatst. De nieuwe website van de cafetariaformule zorgt voor een optimale gebruikservaring bij de consument.
Snel en makkelijk
Martijn Boone, marketingmanager, “Het hart van de website is gebruiksgemak. Als de consument toestemming geeft, toont de website altijd de dichtstbijzijnde Kwalitaria. Je kan direct zien of de locatie open is en of je bij jouw favoriete Kwalitaria online kunt bestellen. Iedere locatie heeft een eigen website. Hiermee maken we het voor de franchiseondernemer makkelijk om snel online lokale acties onder de aandacht te brengen.”
Communiq
De website is tot stand gekomen door een partnership met Communiq, een full-service reclamebureau met een passie voor franchise. Martijn Boone: “Komend jaar gaan we kwalitaria.nl verder uitbreiden en optimaliseren. We maken het voor de consument steeds makkelijker en leuker. Daarnaast gaan we lokale marketing verder professionaliseren.”
')}