Kwalitaria gaat voor meer naamsbekendheid

Datum: februari 14, 2017

De komende drie weken is Kwalitaria weer op landelijke TV te zien. De consument ziet in de commercials dat iedereen bij Kwalitaria terecht kan voor lekker écht eten. De commercials sluiten af met een prijskorting. De komende drie weken kun je genieten van een burgermenu voor maar 7,95. De cafetariaformule zet hiermee flink in op het vergroten van de naamsbekendheid.

Kwaliteitsproducten in de spotlight

Vorig jaar was Kwalitaria voor het eerst op TV. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat de naamsbekendheid van 27 naar 58 procent is gestegen. Martijn Boone, marketingmanager, vertelt: “We bouwen nu verder op dit succes. Meer mensen kennis laten maken met onze kwaliteitsproducten, dat is het doel. We hebben voor ieder wat wils en kwaliteit staat altijd voorop. Zo maken we onze burgers met vers gehakt van MRIJ-rundvlees, is onze kipburger plofkipvrij en bieden we ook een lekkere vegetarische variant. Door ons verhaal te combineren met de actie willen we mensen over de streep trekken om eens binnen te lopen bij Kwalitaria. We combineren de TV-commercials met online activatie op verschillende platformen en promotiemateriaal in onze winkels.”

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.