De komende drie weken is Kwalitaria weer op landelijke TV te zien. De consument ziet in de commercials dat iedereen bij Kwalitaria terecht kan voor lekker écht eten. De commercials sluiten af met een prijskorting. De komende drie weken kun je genieten van een burgermenu voor maar 7,95. De cafetariaformule zet hiermee flink in op het vergroten van de naamsbekendheid.
Kwaliteitsproducten in de spotlight
Vorig jaar was Kwalitaria voor het eerst op TV. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat de naamsbekendheid van 27 naar 58 procent is gestegen. Martijn Boone, marketingmanager, vertelt: “We bouwen nu verder op dit succes. Meer mensen kennis laten maken met onze kwaliteitsproducten, dat is het doel. We hebben voor ieder wat wils en kwaliteit staat altijd voorop. Zo maken we onze burgers met vers gehakt van MRIJ-rundvlees, is onze kipburger plofkipvrij en bieden we ook een lekkere vegetarische variant. Door ons verhaal te combineren met de actie willen we mensen over de streep trekken om eens binnen te lopen bij Kwalitaria. We combineren de TV-commercials met online activatie op verschillende platformen en promotiemateriaal in onze winkels.”
')}