Lief! lifestyle gaat een joint promotion aan met retailer Kruidvat. De collectie bestaat uit uiteenlopende items die typerend zijn voor lief! lifestyle en is uitsluitend ontwikkeld voor de drogisterijketen. Deze exclusieve lijn zal vanaf 28 juni voor de consument verkrijgbaar zijn. “De samenwerking met Kruidvat sluit naadloos aan op de strategie en merkbeleving van lief! lifestyle”, aldus John van den Herik (head of licensing van lief! lifestyle).
De diverse lief! lifestyle producten zullen in de Kruidvat schappen liggen tegen de aantrekkelijke prijzen die de consument van de keten gewend is. “lief! lifestyle wil toegankelijker zijn en voor een groot publiek bereikbaar zijn, daar speelt een joint promotion als deze perfect op in”, vertelt John van den Herik over de visie van lief! lifestyle. De samenwerking betreft een tijdelijke actie met een limited edition van lief! lifestyle items, waarvoor geldt op=op. “Deze joint-promotion is een feel good actie om trots op te zijn, met uiteindelijk de consument als winnaar”, aldus John van den Herik.
Over lief! lifestyle
lief! lifestyle, bekend geworden met vrolijke baby- en kinderkleding, is inmiddels uitgegroeid tot een uniek lifestyle merk voor het jonge gezin. Naast een breed assortiment voor baby’s en kinderen heeft lief! lifestyle diverse accessoires en kleurrijke producten voor ieder plekje in en rondom het huis.
')}