Jacques Suijdendorp is de nieuwste aanwinst van managementadviesbureau Thexton Armstrong. Jacques heeft per direct de franchise overgenomen van Chris van den Akker. Zowel Chris, Jacques als Thexton Armstrong kijken met veel vertrouwen uit naar de mogelijkheden van deze mooie regio en het verschil dat Jacques hier voor de MKB ondernemers kan gaan maken. Als franchisepartner gaat hij o.a. ‘winstlekkage’ bij MKB bedrijven te lijf en realiseert hij structurele verbeteringen. Ondernemerschap is de rode draad in de carrière van Jacques. Natuurlijk bij zijn eigen bedrijven, maar zeker ook bij de ondernemingen waar hij in dienst is geweest. Door het vakgebied reclame en marketing, waar hij primair in gewerkt heeft, is er altijd een haast natuurlijke motivatie om vanuit de klant te kijken en dat perspectief centraal te stellen in de organisatie.
Voor meer informatie zie: suijdendorp.tamkb.nl
Jacques Suijdendorp, directeur Thexton Armstrong Suijdendorp: “Het voelt enorm goed om hier in mijn eigen woongebied ondernemers te ontmoeten, te leren kennen en te helpen. Mijn jarenlange ervaring en de fantastische mogelijkheden van de Thexton Armstrong methodieken stel ik graag ter beschikking. Er is nog zoveel tijd, plezier en geld te winnen bij en voor de MKB-ondernemer.”
Over Thexton Armstrong
Thexton Armstrong is een managementadviesbureau dat zich richt op het vrijmaken van winst & cash én het realiseren van groei bij ondernemingen in het Midden- en Kleinbedrijf. Met een zelf ontwikkelde en beproefde methode gaat Thexton Armstrong Winstlekkage te lijf op acht sleutelgebieden: prijsbeleid, kostenverlaging, productiviteit, personeelsbezetting, debiteuren, voorraadbeheer, sales & marketing en bedrijfsgroei. Daarnaast werken alle adviseurs op lange termijn samen met bedrijven om structurele verbetering en groei te realiseren. Thexton Armstrong is sinds 2011 met succes actief in Nederland.
')}