Lingerieformule Hunkemöller gaat haar Europese cross channel strategie implementeren. Hunkemöller heeft zich als doel gesteld om op het gebied van lingerie de nummer één van Europa te worden. De cross channel strategie zorgt ervoor dat de fysieke winkels en de online shop naadloos in elkaar overlopen. Bezoekers krijgen zo de mogelijkheid om 24/7 aankopen te doen. Everywhere Commerce is het credo. Ron Hemmer, CFO Hunkemöller: “Het cross channel project vormt een belangrijke stap in de ontwikkeling van Hunkemöller. Het stelt ons in staat onze klanten meer gemak en keuze te bieden, via een pan-Europees cross channel platform waarmee ze waar en wanneer dan ook aankopen kunnen doen. Het eerste resultaat van de samenwerking is de nieuwe webshop van Hunkemöller, die straks ook in de fysieke winkels beschikbaar zal zijn.” De verwachting is dat de eerste resultaten in het najaar zichtbaar zullen zijn. Hunkemöller heeft circa 2700 werknemers en meer dan 500 winkels in 16 landen.
Bron: Franchiseplus.nl
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Hunkemoller-gaat-Europese-cross-channel-strategie-implementeren.html
')}