Binnen de franchiseketen GroenRijk lopen maar liefst 15 vernieuwingsprojecten. Dit verschilt van een compleet nieuwe inrichting tot het vernieuwen van bestaande inrichtingen. Het doel is om de meest recente huisstijl van de formule te verwezenlijken.
Voor de serviceleveranciers van GroenRijk is het een flinke klus om dit voor het Tuinseizoen 2013 af te krijgen. “We hebben een intensieve samenwerking met GroenRijk, welke pas in januari is gestart. Door alle projecten die er bij GroenRijk lopen, draait de productie bij ProAct Media volop”, vertelt Krijnie Kuijpers van ProAct media, de nieuwste leverancier. Daarnaast zijn er ook de oude vertrouwde leveranciers, zoals Beerens Winkelinterieur uit Rijen. “Het is topsport om door het Chinees Nieuwjaar alle onderdelen op het gewenste moment aan de nieuwe en vernieuwde GroenRijk winkels uit te leveren”, aldus Bart Hop. Directeur Nico Koppenol van GroenRijk Retail B.V. is in ieder geval vol lof over de franchiseondernemers, want ondanks de zware tijden grijpen zij de kans om de marktpositie te versterken door te investeren in hun vestigingen.
Bron: Denationalefranchisegids.nl
Link: http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/Dinsdag_26_februari_2013.htm#groenrijk
')}