Op vrijdag 18 september j.l. heeft Ton van der Tang, algemeen directeur Fortune hot drinks bv, de nieuwe naam en huisstijl van het bedrijf gepresenteerd. Fortune hot drinks bv wordt Fortune Coffee. ‘Ons kernproduct is koffie en dat er ook andere dranken en soepen te verkrijgen zijn, dat is bekend. De naam Fortune Coffee past het best bij onze nieuwe huisstijl’, aldus Van der Tang. De Fortune-stijl verdiende een update om te voldoen aan de waarde die wij willen uitstralen als koffiemerk. Van een volledig bruine wereld naar een aangescherpt logo dat toch herkenbaar Fortune blijft, ondersteund met een aantal eigentijdse kleuren.
De nieuwe huisstijl is diezelfde dag feestelijk gepresenteerd aan alle Fortune ondernemers. Dit werd gedaan door een onthulling van de bekende bestelbus en de koffiekar. De bestelbussen krijgen een frissere, eigentijdse uitstraling. Om te voldoen aan alle nieuwe milieu-eisen worden de bussen ouder dan vijf jaar vervangen. De nieuwere bussen worden alleen in nieuwe huisstijl uitgevoerd. Dit alles sluit nog beter aan op het maatschappelijk verantwoord ondernemen van Fortune. Halverwege 2016 zullen alle Fortune bussen in nieuwe look rondrijden in de regio. Daarnaast worden alle producten en ingrediënten van de nieuwe uitstraling voorzien.
De nieuwe Fortune website gaat eind van dit jaar live. De website wordt nog overzichtelijker voor de klant. De Fortune ondernemers hebben op deze site een eigen regiopagina en vanaf begin 2016 kunnen ook de bestellingen online gedaan worden in de webshop. Hiermee kan de klant nog beter bediend worden op ieder gewenst tijdsstip.
')}