De geschiedenis van de formule van Steak ’n Shake gaat al 80 jaar terug. Met haar kernwaarden, authenticiteit en kwaliteit heeft zij zich gevestigd in de top van kwalitatief hoogwaardige food formules. “steak” staat voor STEAKBURGER. “Shake” staat voor handgemaakte MILKSHAKES. De formule onderscheidt zich door verse producten welke in het zicht van de klant worden bereid. Biologisch speelt een belangrijke rol bij de keuze van de ingrediënten.
Franchise Directeur Shane Norman ziet voor Steak ’n Shake een grote toekomst in Europa. “Samen met Azië is Europa onze groeimarkt. De huidige eigenaren hebben gezien dat voor de internationale markt het concept enigszins moet worden aangepast. We doen dat echter met behoud van onze kernwaarden en focus op de klant”. Met de drive die kenmerkend is voor de Amerikaanse manier van zaken doen vervolgt Shane; “We zijn klaar voor groei. Er is een zelfstandige organisatie in Europa opgezet. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Monaco en wij hebben inkoop, logistiek en begeleiding van onze franchisenemers geregeld”.
“Franchise Match is gespecialiseerd in food en heeft een internationale oriëntatie”. Laat Shane Norman weten. De kwaliteit van het door hen geproduceerde communicatiemateriaal, marktkennis en het belang dat zij hechten aan de bedrijfscultuur geeft veel vertrouwen.” De zoektocht moet leiden tot een master franchisenemer voor Nederland maar single en multiple unit franchisenemers zijn ook welkom.”
Voor Franchise Match geldt dat Steak ’n Shake het, toch al stevige internationale portfolio van buitenlandse formules van Franchise Match verstevigd. Bedrijven als Caremark, Water Babies, Sanondaf, backWERK en burgerme zijn andere formules die zich door haar laten ondersteunen.
')}