Fastfoodketen YamYam to Go heeft een metamorfose ondergaan

Datum: maart 12, 2012

En dat zie je niet alleen aan de buitenzijde. Eind 2011 kreeg fastfoodketen YamYam to Go, onder leiding van de nieuwe CEO Rik van der Vies, een hedendaagse look en feel. Een nieuwe stijl die staat voor kwaliteit en met zwart en rood als vertrouwde kleuren, krijgt het geheel een hoogwaardig karakter. Het concept is niet alleen aan de buitenzijde vernieuwd, ook verschillende productinnovaties hebben hun intrede gedaan. De kracht van het YamYam to Go concept zit voornamelijk in de eenvoudige bereiding van gezonde gerechten met een hoge kwaliteit. Een uniek gegeven binnen dit concept is dat er geen keuken aan te pas komt. Alle verse ingrediënten worden opge- warmd in de magnetron. Bijkomend voordeel is dat er geen afzuiginstallatie nodig is. Dit maakt het concept uitermate geschikt voor high traffic locaties als vliegvelden, treinstations en winkelcentra.

De combinatie van smaak en snelheid
Diverse recepturen zijn op een hoger niveau gebracht om een nog betere Aziatische smaakbeleving te creëren. Daarbij is ook gedacht aan de vegetarische consument. Diverse soepen en verse noodle salades zijn aan het assortiment toegevoegd. Tevens zijn veel maaltijden van YamYam to Go Halal gecertificeerd. In een YamYam to Go winkel hoeft de consument slechts een keuze te maken uit rijst en noodles en verschillende Oosterse top- pings. De maaltijd wordt binnen enkele minuten aan de klant aangeboden. Er is geen gecertificeerde kok vereist en met weinig personeel kunnen veel klanten worden bediend waardoor de loonkosten laag zijn. De komende maanden worden ook steeds meer disposables zoals papieren tasjes, servetten, food boxen, houten lepels en vorken met de nieuwe uitstraling geleverd. Hiermee laat YamYam to Go zien ook haar steentje bij te dragen aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

Over YamYam to Go
YamYam to GoYamYam to Go combineert al bijna tien jaar fastfood met gezonde ingrediënten en de unieke bereidingswijze uit de Aziatische keuken. Dit alles wordt gecombineerd met een scherpe prijs-/kwaliteitverhouding. Een volledige maaltijd wordt al voor zo’n vijf euro aangeboden. In 2003 werd de eerste winkel geopend en al snel volgden meerdere verkooppunten. Ondertussen heeft YamYam to Go winkels in Engeland, Denemarken en Nederland en wil zij het aantal verkooppunten de komende jaren fors uitbreiden met circa 10 winkels per jaar, om uiteindelijk te groeien naar meer dan 80 winkels.

Bron: YamYam to Go International

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.