Iedereen is denk ik wel bekend met winkels als Expert, Media Markt, BCC en EP (Electronic Partners). Allen toonaangevende winkelformules in home-elektronica. Maar waar onderscheiden ze zich nu onderling in? Waar andere merken elkaar puur op prijs concurreren heeft Expert naast een scherpe prijstelling nog veel meer te bieden aan hun klanten. Service en persoonlijk advies!
Waarom juist in deze tijd?
Elektronica wordt steeds complexer en er zijn dan ook steeds meer klanten die behoefte hebben aan service en advies. Als Expert ondernemer kun je als geen ander inspelen op deze behoefte. Expert is de beste in service! Vanwege het inkoopvolume van Expert (7400 winkels wereldwijd) kan Expert ook nog eens op prijs concurreren met winkels als Media Markt, BCC en EP (Electronic Partners).
Naast de stenen winkels exploiteert Expert ook een succesvolle website, als onderdeel van de multichannel strategie. Website en winkels vullen elkaar aan, werken in elkaars verlengde en versterken elkaar. De website is dan ook een verlengde van jouw eigen Expert winkel. In 2010 heeft Expert hiermee de Retail Jaarprijs ‘Beste Bricks & Clicks’ gewonnen.
Meer informatie over het franchisenemerschap vindt u in bijgaand formuleprofiel op deze website. Interesse in een kennismakingsgesprek? Via het informatie-aanvraagformulier komt u met ons in contact.
')}