LCKR introduceert een nieuwe kinderkledinglijn voor meisjes; Keet! By LCKR. Dit initiatief van Euretco Label Company is het resultaat van een samenwerking met RTL Telekids. De eerste Keet! By LCKR collectie ligt vanaf eind maart 2014 in de winkels.
Keet!, zangeres en het gezicht van het RTL platform Telekids, krijgt met deze lancering een eigen kledinglijn. De collectie past helemaal bij de wereld van Keet! waarin trends en hot topics van 7-jarigen leidend zijn. Keet! is aansprekend voor kinderen tussen 4-8 jaar, ze houdt van zingen, dansen en is stoer en sportief. Keet!: Ik ben enorm trots op mijn eigen kledinglijn, lekker vrolijk en stoer!” Karl Breukink, RTL Licensing & Telekids: “Het merk Keet!, waarbij mode een belangrijk onderdeel vormt, is met deze samenwerking ondergebracht bij een voor ons ideale partner gezien de bewezen expertise op het gebied van kidsfashion.”
De nieuwe kledinglijn valt onder LCKR, een van de vier kindermerken van Euretco Label Company. ELC global sales & marketing manager Jeanine Bekhof: “Je kunt Keet! By LCKR zien als de ‘trendy’ variant van LCKR; daar waar LCKR stopt gaat Keet! By LCKR verder. De zomer 2014 collectie is een compact programma met vrolijke kleuren voor de echte little fashionistas.”
Doordat Keet! dagelijks op televisie te zien is bij RTL Telekids en regelmatig bij optredens in het land zal de doelgroep snel bekend zijn met het nieuwe kledingmerk. Jeanine: “Daar kan geen marketing campagne tegenop. We verwachten dat detaillisten daar net als wij veel profijt van kunnen hebben.”
De collectie is vanaf eind maart 2014 verkrijgbaar in de maten 104 t/m 152 bij diverse kinderspeciaalzaken die ook ons merk LCKR verkopen. Daarnaast zullen er Keet! By LCKR pop-up stores komen bij tien V&D vestigingen.
Over LCKR
LCKR onderscheidt zich door haar complete en kleurrijke collecties die net een beetje anders zijn dan de rest. Verrassend, sportief, kleurrijk, stoer en altijd praktisch en duurzaam. Voor kids van drie t/m twaalf jaar (maat 92-176). LCKR is onderdeel van Euretco Label Company (ELC). ELC is specialist, producent en wholesaler op het gebied van baby- en kindermode. ELC heeft onder de namen LCKR, Babyface, Blue Rebel en RAGS Industry de vier sterke en ook complementaire merken, die worden gedistribueerd in heel Europa. Een compleet merkenportfolio voor kinderen van baby tot tiener. De brands van ELC staan voor complete kindercollecties met een onderscheidend handschrift, goede combinatiemogelijkheden, scherpe calculaties en een zeer aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. ELC is een divisie van Euretco, de grootste retailservice-organisatie in Nederland, die samenwerkt met ruim 2.100 ondernemers en franchisenemers. In totaal exploiteren zij zo’n 3.100 winkels in de branches wonen, mode, sport en media. De gezamenlijke consumentenomzet bedraagt € 2,5 miljard. De kernactiviteiten van Euretco zijn: retailservices, franchise, wholesale en financiële dienstverlening aan zelfstandig ondernemers.
Over RTL Telekids
RTL Telekids startte in oktober 2010 en is inmiddels uitgegroeid tot een entertainment platform met een zender die dagelijks uitzendt op het kanaal van RTL 8, een 24 uurs-kanaal (RTL Telekids 24/7) bij alle grote kabelaars, de Telekids gemist app, online speelgoedwinkel (Telekids Toys), de Telekids tablet, een website, de Telekids Musical School en diverse evenementen. De Telekids programma’s richten zich primair op kinderen tussen 3 en 9 jaar en zijn Nederlands gesproken, educatief en geweldloos. Voorbeelden van vertrouwde Telekids programma’s zijn Bibaboerderij, Green-Kids, Chuggington, Littlest Pet Shop, Hallo K3, Brandweerman Sam, Ernst & Bobbie en Chloe’s Toverkast. Daarnaast worden er films uitgezonden.
')}