McDonald’s Nederland heeft Eunice Koekkoek benoemd tot manager Corporate Communicatie. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het versterken van de reputatie van McDonald’s in Nederland. Eunice komt uit de eigen organisatie; de afgelopen 5 jaar was zij senior consultant Corporate Communicatie bij McDonald’s Nederland.
In haar nieuwe rol rapporteert Eunice Koekkoek aan Erwin Dito, de nieuwe directeur Marketing, Communicatie en Consumer Insights, die onlangs overstapte van AB-Inbev. Eunice Koekkoek: “McDonald’s opereert in een sector die volop in beweging is. Dit vraagt om een bepalende rol van marktleider McDonald’s op thema’s die voor de samenleving belangrijk zijn, zoals de kwaliteit en herkomst van producten en ingrediënten, voedselveiligheid en de lokale verbinding van het merk met ons land. De reputatie van het merk McDonald’s kent iedere dag uitdagingen en samen met mijn team doen we er alles aan om de reputatie van dit merk te versterken”. Naast haar rol als manager Corporate Communicatie treedt Eunice ook op als woordvoerder van het bedrijf.
Over McDonald’s Nederland
In Nederland heeft McDonald’s 246 restaurants, die wekelijks door zo’n 3 miljoen gasten worden bezocht. Ruim 17.000 medewerkers vormen de kern van de organisatie. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat centraal. McDonald’s wil iedere gast op elk gewenst moment de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze bieden.
')}