Een feestelijke gebeurtenis op een feestelijke dag! Met een speciaal op deze dag aangepast menu, is op Koningsdag in de Amsterdamse Poort de nieuwste vestiging van Délifrance geopend. Eigenaren Ash Hussain en Lisa Huijer verwachten vooral rond lunchtijd heel veel gasten voor een heerlijk vers belegde baguette. “Dit restaurant staat bij uitstek op een locatie voor de zakelijke gast, vanwege de vele kantoren rondom Amsterdamse Poort. Voor de haastige gast is er een ruim Grab & Go assortiment, waar vers bereide broodjes, zoete en hartige producten al voor je klaarliggen. Zo hebben wij voor iedere gast wat wils.”
Wil je uitgebreid lunchen of heb je een lange werkdag, dan kun je ook terecht voor een warme maaltijd. Een smakelijke boeuf stroganoff, Déliburger, satéschotel met frites of een andere warme specialiteit: er is keuze genoeg! Neem er ook een lekkere verse (groente)smoothie bij, dat is gezond!
De vestiging is gelegen aan het Bijlmerplein, op loopafstand van de Amsterdam Arena. Ook bij een evenement rond de Arena kun je dus even gaan zitten bij Délifrance. Bij zomers weer kies je natuurlijk voor het terras en zit je lekker buiten.
Nieuw in dit restaurant is het retail assortiment, waar je producten als thee en koffie zoals geserveerd in het restaurant kunt kopen. Zo neem je de kwaliteit van Délifrance mee naar huis!
Na de opening van de pilot-store aan de A13 eind 2015 is dit de vijfde vestiging die volgens het vernieuwde concept gebouwd wordt. Eerder werden al nieuwe vestigingen geopend in Oostende en op twee tankstations.
Over Délifrance
De naam Délifrance staat (naast fabrikant van Franse bake-off producten) voor de bekende franchise formule en is inmiddels uitgegroeid tot meer dan 500 verkooppunten in Europa, Azië en het Midden-Oosten. Kenmerkend is dat de producten ter plekke worden afgebakken en voor het oog van de consument vers worden belegd.
In 2015 telt de Benelux bijna 200 verkooppunten. Al deze verkooppunten hebben de hoge constante kwaliteit, de goede uitstraling van de merknaam en de prima ondersteuning die Délifrance biedt op het gebied van afbakken, bereiden, marketing en verkoop. De Délifrance Franchise Formule is een internationaal concept voor restaurants en corners.
Geschiedenis Délifrance
Dat Délifrance écht Frans is, blijkt wel uit de oorsprong van het zusterbedrijf ‘Grands Moulins de Paris’, dat met 27 molens één van de grootste molenaars is van Frankrijk. Het bedrijf is opgericht in 1919. In 1921 verlaat de eerste zak meel de fabriek en openen de directeuren Ernest en Marcel Vilgrain de grootste meelfabriek ter wereld. De opvolgende jaren ontwikkelt Grands Moulins de Paris zich verder en begint het bedrijf aan de introductie van voorgebakken baguettes, die in een conventionele oven afgebakken kunnen worden.
Het merk floreert en de formule wordt verder uitgebreid. Délifrance opent bakeries in tankstations en introduceert nieuwe producten.
In 2001 ontstaat moederbedrijf Groupe Nutrixo, door integratie van de activiteiten van Grands Moulins de Paris en van de activiteiten in brood, bladerdeeg en pâtisserie van Délifrance. Inmiddels beschikt het moederbedrijf door Délifrance over 20 bakkerijen.
Moederbedrijf Groupe Nutrixo beheerst het gehele proces, van graankorrel tot eindproduct. In combinatie met constante kwaliteitscontroles en de nauwe samenwerking met de beste tarweproducenten resulteert dit in meel, mixen en bake-off bakkerijproducten van absolute topkwaliteit!
Wereldwijd levert Délifrance bijna 3.000 bladerdeeg-, brood- en pâtisserieproducten. Per jaar ontwikkelt het bedrijf zo’n 100 nieuwe producten op basis van trends, consumentenwensen en – niet in de laatste plaats – de dagelijkse praktijk van de klanten.
')}