Délifrance Nederland heeft de “Trophée de l’Innovation” van de Franse Kamer van Koophandel in Nederland (CFCI Pays-Bas) gewonnen. Délifrance mocht deze prestigieuze prijs in ontvangst nemen voor de innovatie “Crois’Sandwich”, een sandwich met de zachte textuur van melkbrood en de knapperigheid van een croissant.
De Crois’Sandwich is vernieuwend doordat het een combinatie is van een sandwich en een croissant.
Kenmerken van het product:
- Met volkorenmeel, lijnzaad, maanzaad en zonnebloempitten
- De rijke smaak van boter en granen
- Topping van lijnzaad, zonnebloempitten en havervlokken
- Zonder kunstmatige kleur- en smaakstoffen
- Bron van vezels.
Uniek en smakelijk, ideaal voor het bereiden van heerlijke sandwiches met verse ingrediënten.
In totaal zijn er drie “Trophées” op 13 juni uitgereikt tijdens de gala-avond in het Amsterdamse Hotel De l’Europe. Deze “Trophées” zijn speciaal in het leven geroepen om bedrijven in de spotlight te zetten die een succesvolle bijdrage leveren aan de Frans-Nederlandse handelsbetrekkingen.
Voor Délifrance was dit niet de eerste prijs die de Crois’Sandwich behaalde. In januari van dit jaar werd op de Franse beurs Sirha (26-30 januari 2013) ook al een Innovation Award in ontvangst mogen nemen voor dit nieuwe product.
———————————————–
Over Délifrance – Délifrance is 35 jaar wereldwijd marktleider in kwalitatief Frans brood, waarbij diepgevroren en zuurstofarm verpakte bakkerijproducten geleverd worden aan het retail (supermarkten-) en foodservice-kanaal (inclusief bakkerijen en petrol).
In Nederland is Délifrance vooral bij de consument bekend door de Délifrance franchise-formule. Het Délifrance franchise-concept onderscheidt zich door een eigentijdse uitstraling en Franse beleving door producten die bereid zijn volgens authentiek Franse recepturen. De producten worden dagelijks vers afgebakken en ter plekke voor de gast bereid. Délifrance telt nu 173 outlets (restaurants en corners).
')}