Het gaat goed bij de Bezorgbeer. De afgelopen maanden wordt er flink geplust en het 1e kwartaal zelfs met dubbele cijfers voor de komma. De introductie van nieuwe gezonde menu’s, prijsacties en de vernieuwde website legt de formule geen windeieren.
Er is op dit moment veel behoefte aan gezondere bezorgmaaltijden, volgens Neltje van Zevenbergen, marketing coördinator van de Bezorgbeer, “De consument is steeds meer bezig met bewust leven en een gezonde levensstijl. Als antwoord op deze toenemende vraag hebben wij deze menu’s geïntroduceerd. Dit is de uitkomst voor iedereen die lekker én gezond eten wil bestellen”.
De omzet en het aanbod groeit, maar er komen ook steeds meer vestigingen bij. De contracten voor een nieuwe vestiging in Den Haag-Leidschendam zijn inmiddels getekend, en plannen in Oud Beijerland zijn in een vergevorderd stadium. Ook in Amsterdam gaat de formule zich vestigen, een belangrijke stap waar veel van verwacht wordt. Martijn Jansen van de Bezorgberen Holding vertelt; “We hebben reeds een locatie op het oog en zijn met de architect de indeling aan het bepalen. Deze eerste locatie in Amsterdam wordt een volwaardige eigen vestiging en zal ook fungeren als opleidingscentrum voor de franchisenemers van toekomstige locaties in Amsterdam en omgeving.” Jansen vervolgt; “Het is een mooi hoekpand op een druk punt, perfect om de Bezorgbeer en de in eigen huis ontwikkelde shop in shop formule KipKip.nl onder de aandacht te brengen.”
Met deze 3 vestigingen in het vizier, staat de teller inmiddels op 20. Het doel voor dit jaar is om op 25 vestigingen te eindigen. “Om die reden staan we in april op de Franchise en Formule Beurs in Hoevelaken. Hier hopen we nieuwe enthousiaste franchisenemers te ontmoeten om verdere groei van onze formule voort te zetten”, aldus Jansen.
')}