De Beren meest sympathieke horecamerk van Nederland

Datum: mei 26, 2016

Op maandag 23 mei is, tijdens het evenement van de Top-100 Grootste Bedrijven en Merken in de horeca, bekend gemaakt dat De Beren het meest sympathieke horecamerk van Nederland is. Tijdens de uitreiking, georganiseerd in The College Hotel in Amsterdam door Misset Horeca, zijn de onderzoeksresultaten van het Horeca Merkenonderzoek 2016 bekend gemaakt. De Beren is daarbij als eerste uit de bus gekomen als meest sympathieke merk van Nederland. Daarnaast heeft de horeca-keten de derde plek weten te bemachtigen in de lijst van de horecamerken met de beste prijs-/kwaliteitsverhouding.

Beoordeeld op merkpersoonlijkheid

Het Horeca Merkenonderzoek is uitgevoerd door het gespecialiseerde en betrouwbare onderzoeksbureau Hendrik Beerda Brand Consultancy. Tijdens het onderzoek zijn onder andere alle merken beoordeeld op 16 merkpersoonlijkheidsfactoren, waaronder de factoren: zelfverzekerd, sympathiek, actief, uniek en gedurfd. De nummer 2 en 3 van de meest sympathieke horecamerken van Nederland zijn respectievelijk Mexicaans Café Restaurant Popocatepetl en La Place.

Heel Nederland veroveren

De Beren, bestaande uit 26 restaurants en 18 bezorgrestaurants, wil vestigingen door heel Nederland openen. Ze zijn al te vinden van Noord Brabant tot Flevoland en van Gelderland tot Zuid Holland. De ambitie is er om in 2020 vestigingen te hebben in alle grote steden van het land.

Dit jaar vindt er een grote transitie bij De Beren plaats: de nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd in alle uitingen met daarbij het ombouwen van alle vestigingen naar een nieuwe uitstraling. De groeispurt van de keten zal daarom naar verwachting in 2017 van start gaan, waarbij er jaarlijks drie tot vijf nieuwe vestigingen worden geopend. De keten is hiervoor op zoek naar enthousiaste en gedreven franchisenemers.

 

 

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.