COACH heeft weer drie aansprekende heroes aan zich verbonden

Datum: februari 13, 2013

‘The amazing COACH heroes continues…’

 Hoevelaken, 14 februari 2013– Vanaf maandag 11 februari is COACH met ‘The amazing COACH heroes of 2013’ gestart! Een interactieve brand campagne waarin drie COACH helden naar voren zullen treden en deze campagne gestalte geven. Deze drie heroes zijn: DJ Robbie Pardoel (de DJ van Gers Pardoel), Dancer Niels van den Heuvel (o.a. bekend van SYTYCD) en Stylist Kim Keizer (styliste van o.a. Ali B, Derryl, Kleine Viezerik en Jayh Jawson).

Met deze nieuwe heroes gaat COACH de Nederlandse jongeren rondom een tweetal items benaderen en zo haar naamsbekendheid te verhogen om uiteindelijk meer traffic naar de COACH stores te genereren.

Het eerste item zal bestaan uit de online activatie die start vanaf 11 februari en zal merendeel van het jaar doorlopen. Via social media waarbij de ‘heroes’ de doelgroep gaan vragen foto’s te uploaden op de Facebook pagina van COACH. Elke maandag bepalen de heroes een topic en vragen de doelgroep dat onderwerp in een foto weer te geven en die te downloaden. De ‘heroes’ zullen hier zelf ook een foto van plaatsen op de pagina en daarmee een start maken van die actieweek‘De onderwerpen zijn zorgvuldig gekozen’, zo meldt COACH marketing manager Kirsti Boessenkool. ‘We praten over topics waarmee de doelgroep zich dagelijks bezig houdt. Denk aan onderwerpen als ‘mijn vrienden, mijn favoriete paar sneakers, mijn lekkerste snack, mijn tofste accessoire, mijn beste chill plek’, etc. Daarnaast is het fun om zo ook direct de drie heroes beter te leren kennen.’

 

3 nieuwe heroes voor COACH


Schooltour

De tweede fase gaat om de Schooltour, ‘go to market’ benadering,  die COACH ook in 2012 succesvol heeft ingezet. Hierbij zullen de drie heroes individueel workshops geven op basis van hun eigen vakgebied. Boessenkool: ‘In 2012 zijn we gestart met het land in gaan en de doelgroep zelf op te zoeken. Deze bezoeken leveren veel aandacht op, hebben een enorm fun karkater, dragen erg bij aan je naamsbekendheid en is daarmee een goede investering! De jongeren willen fun en wij brengen die op een dynamische en spectaculaire wijze.We hopen met deze Schooltour weer zo’n 50.000 jongeren direct te bereiken.’

COACH acht het noodzakelijk om met een eigen brand campagne te komen: de ondernemers kunnen wat extra aandacht voor hun winkel goed gebruiken in deze uitdagende tijden. Boessenkool: ‘We zorgen bij COACH regelmatig voor extra rumour in en om de winkel. Aansprekende, pakkende acties voor de jongeren dat past erg goed bij de filosofie van onze formule. En zorgen ervoor dat we de jongeren op een fun en out going manier benaderen. Wij dienen meer te zijn dan alleen maar een sneakerwinkel, we dienen relevant te zijn, een aanvulling op hun ‘way of life’, dat gaat het onderscheid maken in succesvol zijn en blijven.’

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.