Op maandag vier maart organiseerde franchiseformule Baderie voor haar ondernemers een ‘Formule update’. Een dag waarbij wordt gekeken naar belangrijke ontwikkelingen binnen de formule en nieuwe ideeën worden gepresenteerd. ‘Daarnaast is het informele aspect ook belangrijk; er is ruimte voor de ondernemers om ervaringen te delen en van elkaar te leren. Uiteindelijk zijn we samen een formule en dienen we gezamenlijk een goed eindresultaat neer te zetten,’ aldus Baderie formulemanager Gert Berkel.
Uitbreiding totaalconcept
Al enige jaren werkt de franchiseformule met het All Inclusive concept; een complete badkamer inclusief installatie. Tijdens de ‘Formule update’ is bekend gemaakt dat het concept wordt uitgebreid met nieuwe badkamers. ‘Weten waar je aan toe bent en duidelijkheid. Dat is wat de consument vraagt en ook van ons verlangt. Daarom breiden we het All Inclusive concept uit met nieuwe badkamers. Op dit moment zijn we nog druk bezig met de laatste voorbereidingen. Naast het opzetten van de badkamers ontwikkelen we ook een commercial en instore materiaal,’ aldus Gert Berkel. Begin mei worden de nieuwe badkamers gelanceerd voor de consumenten.
Bron: Baderie
')}