Bad in Beeld wint STS Marketing Award

Datum: februari 19, 2013

De franchiseformule Bad in Beeld heeft de award gewonnen voor de ‘Beste reclame- of marketingcampagne’. Tijdens de vakbeurs Sanitair Gorinchem is dit bekend gemaakt. Naast deze bijzondere onderscheiding is er nog meer succes voor Bad in Beeld want er sluiten maar liefst acht nieuwe vestigingen aan bij de franchiseformule.

‘Beste reclame- of marketingcampagne’
Jaarlijks reikt het vakblad Sanitair & Tegel Specialist de STS Marketing Awards uit. Bad in Beeld won dit jaar in de categorie ‘Beste reclame- of marketingcampagne’. Binnen deze categorie gaat het er om of een fabrikant of leverancier erin is geslaagd een boodschap succesvol over te brengen bij de doelgroep. Het resultaat is gebaseerd op een representatief onderzoek onder diverse inkopers, in opdracht van de redactie van Sanitair & Tegel Specialist. Formulemanager Marjolein Gerritsma nam vol trots de award in ontvangst: ‘Het is een beloning voor alle werkzaamheden die wij als franchiseformule verzetten. Vorig jaar hebben we succesvol via diverse middelen laten zien aan ondernemers dat het voor hen slim is om aan te sluiten bij een sterke formule. Wij ontzorgen de ondernemers onder andere op het gebied van marketing en reclame zodat de ondernemer zich op andere zaken kan richten. Met samenwerken bereik je nu eenmaal meer en deze boodschap is duidelijk overgekomen.’

Daarnaast blijft Bad in Beeld als formule niet stil staan door te kijken naar nieuwe middelen om de consument te bereiken. Zo heeft de franchiseformule vorig jaar het magazine ‘Straal!’ geïntroduceerd. ‘Daarnaast kijken we ook hoe we bestaande middelen kunnen optimaliseren. Afgelopen week is de eerste folder verspreid met een geheel nieuwe vormgeving. De nieuwe folder is in een compleet nieuw jasje gestoken en is een scherpe mix van inspiratie en actie om traffic te genereren naar de winkel. Erg belangrijk is dat de aandacht op de voor- en achterzijde meer uitgaat naar de lokale ondernemer,’ aldus communicatiemanager Tessa Post.

Acht nieuwe samenwerkingen
Met het aansluiten van acht nieuwe vestigingen kan de franchiseformule vaststellen dat er behoefte is aan de marketingaanpak en inkoopcondities van Bad in Beeld met daarbij het behoud van eigen ondernemerschap. In 2008 is de franchiseformule opgestart. Nu, ruim vijf jaar later, zijn er ruim 40 vestigingen aangesloten bij Bad in Beeld. ‘We zijn duidelijk gegroeid, met name de afgelopen periode. We maken dit jaar een vliegende start en hopen dit succes de komende tijd vast te houden,’ aldus een tevreden formulemanager Marjolein Gerritsma.

Bron: Bad in Beeld

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.