In 2012 heeft Bad in Beeld het versturen van digitale nieuwsbrieven naar consumenten toegevoegd aan haar communicatiemiddelen. In maart is de eerste digitale nieuwsbrief verstuurd. Met succes want de nieuwsbrief zorgt voor meer traffic naar de winkels en de content wordt gewaardeerd.
Relevante inhoud
Het is een goede stap van Bad in Beeld om periodiek digitale nieuwsbrieven te versturen. ‘Online communicatie groeit en voor de consument is internet een zeer belangrijke oriëntatiebron. We vullen de nieuwsbrief dan ook voornamelijk met redactionele content, zodat het goed ondersteund tijdens het oriëntatieproces bij de aankoop van een badkamer,’ zo geeft de tevreden Bad in Beeld formulemanager Marjolein Gerritsma aan.
Interne communicatie
Ook de communicatie naar en met de ondernemers vindt Bad in Beeld belangrijk. Sinds dit najaar is de franchiseformule gestart met een interne digitale nieuwsbrief voor alle vestigingen. Formulemanager Marjolein Gerritsma: ’Op deze manier verbeteren we de informatievoorziening met de ondernemers. De nieuwsbrief kent de frisse en speelse lay-out van Bad in Beeld en geeft belangrijke informatie vanuit het hoofdkantoor. Maar laat ook zien wat er bij andere Bad in Beeld collega’s speelt, geeft leuke weetjes en geeft tips over bijvoorbeeld de aanpak van lokale marktbewerking.’
Bron: Bad in Beeld
')}