Niels Rehe, SABMedia B.V.

Als account- en later sales manager bij verschillende grote exploitanten, heeft Niels Rehe in de praktijk kunnen zien hoe er in de reclame- / mediawereld wordt omgegaan met campagnes. Wat Niels daarbij opviel, en uiteindelijk ook tegenstond, waren 2 verschillende zaken:

  1. Dat het effect van een campagne voor een exploitant eigenlijk altijd ondergeschikt was. Er werd weinig aandacht geschonken aan het feit of het medium bijvoorbeeld aansloot bij de locaties van de vestigingen of wel de juiste doelgroep aanspreekt. Niels heeft daar altijd vraagtekens bij gehad. Als exploitant moet je toch ook kunnen zeggen dat je medium niet geschikt is?
  2. De enorme hoeveelheid exploitanten, met dito contactpersonen, die een opdrachtgever langs moet om één complete campagne uit te voeren. Alleen al voor een landelijke abri campagne krijg je te maken met 5 verschillende exploitanten!

Vanuit het geloof dat het ook anders (beter) moet kunnen, heeft Niels bijna 10 jaar geleden SABMedia B.V. opgericht.

Een opdrachtgever is bij Niels een partner waarmee je samen op pad gaat. SABMedia brengt de mogelijkheden die passen bij de doelstelling(en) in kaart. Met alle voor-en nadelen duidelijk uitgelicht zodat de verwachtingen vantevoren bekend zijn. Door het hele traject uit handen te nemen zijn de lijnen zeer kort en kan er snel en adequaat geschakeld worden.

De stap om SABMedia op te richten is erg succesvol gebleken. Zeer uiteenlopende ondernemingen en franchiseformules uit verschillende branches weten ondertussen de weg naar SABMedia te vinden. Voor een onafhankelijk en compleet advies over lokale marketing.

Niels Rehe: ” Zonder dat ik het zo gepland had, hebben alle werkervaringen er eigenlijk toe geleid dat ik nu het bedrijf heb wat ik altijd, onbewust, voor ogen had. Vanuit mijn servicegerichtheid vind ik het fantastisch om een door ons opgezette campagne te zien slagen. Elk budget wordt door ons met alle respect behandeld en optimaal gebruikt.


Onze partners

Wat alle partnerships gemeen hebben is dat de FranchiseFormules Adviestak zich samen met haar partners inzet om kennis en ervaring te delen.



Partner

Gerard Gerritsen, Retailarchitects

Businesspartners

+31 (0)71-589 87 80
+31 (0)6-54 90 85 20
g.gerritsen@franchisingetc.com
Linkedin
Partner

Jan-Piet Broersma, Franchising Etc.

Businesspartners

+31 (0)84 430 00 66
+31 (0)6-417 455 27
info@franchiseformules.nl
Linkedin
Partner

Theo Bouwmans, ERA Nederland

Businesspartners

+31 (0)495 585 365
+31 (0)6-53579140
tbouwmans@expensereduction.com
Linkedin
Partner

Pierre Vancrutsen, PCorporation

Businesspartners

+32 (0)58 62 82 83
+32 (0)484 990 409
pierre.vancrutsen@pcorporation.be
Linkedin
Partner

Nico van Loo, MOVE Retailsolutions

Businesspartners

+31 (0)74-2426465
+31 (0)6-33763360
n.vanloo@franchisingetc.com
Linkedin
Partner

Antoine Bulsink, Bulsink retail

Businesspartners

+31 (0) 40 280 89 19
+31 (0) 6 30 03 14 39
antoine@bulsink.nl
Linkedin
Partner

Pim van Rijswijk, VRB Adviesgroep

Businesspartners

+31 (0)346"“555 797
+31 (0)6 42345387
pvanrijswijk@vrbadvies.nl
Linkedin
Partner

Erik van Koert, MCR Retailminds

Businesspartners

n.v.t.
06 41 99 83 93
erik@mcr-retailminds.nl
Linkedin
Partner

Janine Lie-A-Kwie, ActionCOACH

Businesspartners

+31 (0)30 2106038
+31 (0)6 4 63 63 096
janinelieakwie@actioncoach.com
Linkedin
Partner

Luc Deraedt, Franchisee.be

Businesspartners

+32 (0)478 919305
n.v.t.
luc@jongeraven.be
Linkedin
Partner

Wim Vermeersch, ERA België

Businesspartners

+32 15 34 70 46
+32 476 50 01 02
wvermeersch@expensereduction.com
Linkedin