Franchiseformule: ibis

Non-Food - Hotelketens

Informatie aanvragen

Well being at the best price!

ibis is marktleider in Europa in het economy hotel segment. Een merk met veel comfort tegen een lage prijs. Ibis is het eerste hotelmerk in het economy segment met een ISO 9001 certificering. Ibis kent een 15 minuten kwaliteits programma en een ultiem comfort in de kamer.

Het ibis merk is een hard franchise, hotel merk en concept is beproefd en ibis kent een hoge merk bekendheid. Het is een full service produkt met ontbijt, lobby en restaurant. In de restaurant concepten is een keuze mogelijkheid, afhankelijk van de lokatie van het hotel.

De kamer is comfortabel met een royale douche, warm interieur en een ultiem bed. Het bed is ontworpen door het technisch design team van ibis. Daar het merk ibis zowel in franchise als in eigen filiaal hotels zijn ontwikkeld, is het een merk dat doordacht is.

Accor als zijnde operator en owner, geeft u de mogelijkheid om van alle know how te profiteren.

Ibis is een merk dat goed presteert op de directe distributie kanalen: accorhotels.com en ibis.com

Tip!

Bekijk ook de formulepresentaties van 3 andere hotelmerken van Accor Hospitality Group N.V.:

ibis Budget

ibis Styles

Mercure

 




Actief sinds: 1976
Contractduur: 10 jaar
Vereiste ervaring:

Hospitality.

Type samenwerking: Onbekend
Aantal medewerkers: 12 FTE (gemiddeld)
Inkoop: Centraal  
Training en opleiding:

Via de eigen Accor Academy.

Entreegeld: 20.000,00
Omschrijving: Op aanvraag   ›
Gemiddelde totale investering: Op aanvraag   ›
Omschrijving:

In persoonlijk gesprek en afhankelijk van lokatie.

Benodigd eigen vermogen: Op aanvraag   ›
Omschrijving:

In persoonlijk gesprek en afhankelijk van lokatie.

Gemiddelde omzet per vestiging: Op aanvraag   ›
Omschrijving:

In persoonlijk gesprek en afhankelijk van lokatie.

Fee Omschrijving
Royalties 3-5 Procent

Trade Mark Royalty fee 3 tot 5 % van de netto kameromzet

Marketing fee Procent

% van de netto kamer omzet. Fees afhankelijk van lokatie en grootte hotel.

Franchise fee Procent

Betreft reserveringen. % van de netto kamer omzet. Fees afhankelijk van lokatie en grootte hotel.

Lid NFV: Erkend lid
Lid BFF: Nee
Franchise keurmerk: Nee
Verzorgingsgebied: Aantal inwoners  
Eigen vestigingen: 30
Franchise vestigingen: 12
Totaal vestigingen: 42
Type vastgoed: Anders
Type locatie: WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.