Denk je dat SUBWAY® het juiste franchiseconcept voor je is? Kijk of je je herkent in onderstaand profiel.
Ben je geïnteresseerd om franchisenemer te worden? >> subway-franchise.nl
De belangrijkste voordelen waar je van profiteert als SUBWAY® franchisenemer zijn het merk, het systeem, het team en het product. Net als bij onze Subs, is de juiste samenstelling van deze ingrediënten het recept voor succes.
Het Merk
Het SUBWAY® merk is wereldwijd bekend en heeft een grote fanbase. Op zowel nationale als internationale ranglijsten scoort het merk hoog op meerdere vlakken. Van deze bekendheid profiteer je als franchisenemer. Consumenten weten waar het merk voor staat en zijn bekend met de hoge kwaliteit.
Het Systeem
Met meer dan 50 jaar ervaring biedt het SUBWAY® systeem een gedegen concept aan. Franchisenemers profiteren van de kennis, de processen en het netwerk binnen het systeem. Zo zijn er verschillende trainingsmogelijkheden voor franchisenemers en hun teams en het voordeel van de centrale inkoop door de non-profit inkooporganisatie. Daarnaast is er het nationaal marketingfonds waar marketingprofessionals samenwerken met een board van verkozen franchisenemers en wordt er binnen het systeem continu geinvesteerd in innovatie.
Het Team
Onderdeel van het systeem is het team. De SUBWAY® franchiseformule is de grootste ter wereld. Ondanks die grote wereldwijde bekendheid ligt een groot deel van de kracht in de lokale aanpak. Het persoonlijke contact met een Development Agent die de ondernemers in zijn regio ondersteunt en adviseert. Daarnaast is er de ondersteuning van het hoofdkantoor. Je bent zelfstandig ondernemer maar zult veel profijt hebben van de goede samenwerking met de verschillende partijen binnen de organisatie.
Het Product
De gast kan zijn Sub of salade helemaal aanpassen naar eigen smaak; groot of klein, pittig en low-fat, vlees, vis of vegetarisch; met de grote keuze aan ingrediënten zijn de mogelijkheden eindeloos. Producten worden vers bereid voor de ogen van de gast. Ons recept is de balans tussen betaalbaarheid, voedzame keuzes en verwennerij. Dit zorgt ervoor dat ons aanbod aanspreekt bij een grote doelgroep. Met een team van specialisten kijken we naar voedingstrends en ontwikkelen we nieuwe producten en smaken. Op deze manier blijven we innoveren en kunnen we onze gasten blijven interesseren met verassende nieuwe producten.
Ons internationale merk wordt vertegenwoordigd door onze regionale contactpersonen. Onze Development Agents ontmoeten je graag voor een persoonlijk gesprek. Neem vandaag nog contact met ze op! Dit doet u via onderstaande link:
Actief sinds: | 1965 |
Contractduur: | Op aanvraag › |
Vereiste ervaring: | Op aanvraag › |
Type samenwerking: | Hard franchise |
Aantal medewerkers: | 10 fte FTE (gemiddeld) |
Inkoop: | Centraal |
Training en opleiding: | Tweeweekse trainingscursus. Diverse trainingscentra over de hele wereld buiten Nederland. |
Entreegeld: | € 10.000 |
Omschrijving: | Op aanvraag › |
Gemiddelde totale investering: | Tussen de € 110.000 en € 350.000 afhankelijk van de locatie. Zie www.subway-franchise.nl/investeringen |
Omschrijving: | Op aanvraag › |
Benodigd eigen vermogen: | Minimum 1/3 van de totale investering |
Omschrijving: | Op aanvraag › |
Gemiddelde omzet per vestiging: | Op aanvraag › |
Omschrijving: | Op aanvraag › |
Fee | Omschrijving |
---|---|
Royalties Procent | 8% royalties van de netto verkoop |
Marketing fee Procent | 4,5% marketingbijdrage van de netto verkoop ten behoeve van het nationale marketingfonds. |
Lid NFV: | Geen lid |
Lid BFF: | Onbekend |
Franchise keurmerk: | Onbekend |
Verzorgingsgebied: | Aantal inwoners if( get_field('verzorgingsgebied_omschrijving')): ?> endif; ?> |
Eigen vestigingen: | 0 |
Franchise vestigingen: | 183 |
Totaal vestigingen: | 183 |
Type vastgoed: | Winkel |
Type locatie: | |
Oppervlakte BVO: | 20 a 200 m² if( get_field('bvo_omschrijving')): ?> endif; ?> |
Interesse in Subway? Vraag direct online informatie aan bij deze franchiseformule!
Informatie aanvragen