Franchiseformule: Finovion

Diensten - Zakelijke dienstverlening

Informatie aanvragen

Banner-Finovion

Kwaliteitsnetwerk voor het administratiekantoor en het accountantskantoor

Finovion is een ondernemende en eigentijdse formule voor administratie- en accountantskantoren en is sinds 2003 actief. Binnen Finovion wordt als collega’s samengewerkt en wordt kennis gedeeld met als doel om MKB organisaties financieel te ontzorgen en (on)gevraagd te adviseren. Finovion gaat dus verder dan het doorsnee kantoor.

De nieuwe manier van werken wordt gewaardeerd door de Finovion klant. Dit uit zich in een gemiddelde klantwaardering van 8,6. Middels een klanttevredenheidsonderzoek wordt dit jaarlijks onderzocht.

BrochureFranchise_broch_Finovion-Franchise

Waarom aansluiten bij Finovion?
  • Startersbegeleiding met marketingsessies
  • Snellere omzetgroei kantoor en margeverbetering door leads en exclusief werkgebied
  • Aanzienlijke korting op alle software
  • Efficiënt werken middels de Finovion ICT administratiestraat
  • Geen tijd hoeven te besteden aan randzaken omdat deze door het servicekantoor worden overgenomen
  • Profiteren van de kracht van het landelijke netwerk met alle specialismen in huis, zoals de pensioenadviseur en de jurist
  • Regionaal overleg en klankborden met collega kantoorleiders
  • Toegang tot kennisbank met forum, sjablonen en werkprocedures Gratis fiscale en operationele helpdesk

Het waarborgen van ons kwaliteitsnetwerk start bij ons werving & selectiebeleid van franchisenemers. Om deze reden behoort een assessment, een financiële toetsing en een vestigingsbezoek tot de standaard selectieprocedure.

Het profiel van de kandidaat voldoet aan:
  • Ervaring in ene financiële functie
  • Minimaal afgeronde financiële HBO opleiding
  • Durven focussen op Finovion dienstverlening
  • Collegiale instelling
  • Streven naar hoge klanttevredenheid

WORD JIJ FINOVION?

Finovion-LOGOAangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule




Actief sinds: 2003
Contractduur: Op aanvraag   ›
Vereiste ervaring: Op aanvraag   ›
Type samenwerking: Hard franchise
Aantal medewerkers: 3 fte FTE (gemiddeld)
Inkoop: Centraal  
Training en opleiding:

Marketing, vaktechniek, software training en operationele begeleiding.

Entreegeld: € 5.500 (inclusief marketingtrainingen, drukwerk, opstartkosten, inrichting ict en startbegeleiding)
Omschrijving: Op aanvraag   ›
Gemiddelde totale investering: € 5.500
Omschrijving: Op aanvraag   ›
Benodigd eigen vermogen: Afhankelijk van noodzaak om eigen inkomen in startperiode te financieren
Omschrijving: Op aanvraag   ›
Gemiddelde omzet per vestiging: € 150.000
Omschrijving: Op aanvraag   ›
Fee Omschrijving
Franchise fee Euro

Starter: € 275 per maand

Lid NFV: Erkend lid
Lid BFF: Onbekend
Franchise keurmerk: Onbekend
Verzorgingsgebied: Landelijk  
Eigen vestigingen: 0
Franchise vestigingen: 35
Totaal vestigingen: 35
Type vastgoed: Kantoor
Type locatie: WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.