Woonmagazine Woonstijl groeide in de afgelopen 3 jaar uit tot een oplage van ruim 500.000 exemplaren. Codius Media (voorheen: Reclame Werkt) is initiatiefnemer van de franchiseformule Woonstijl en heeft het plan om binnen 2 jaar door te groeien naar een oplage van 2,5 miljoen stuks. Woonstijl verbindt het sterke punt van landelijke woonmagazines enerzijds en regionale kranten anderzijds. Hiermee wordt een kans gecreëerd voor lokale en regionale woongerelateerde adverteerders.
In 2014 verwacht Codius Media met Woonstijl circa 50 regio’s te bedienen met een gemiddelde oplage van 50.000 exemplaren per regio. Lodewijk Tromp en Arie van Loopik gaan in samenwerking met de initiatiefnemers Esther Wijnne en Lambert van Asselt vorm geven aan de ambities van Codius. De eerste opdracht van het nieuwe management is het versneld uitbouwen van de franchiseformule die regionale uitgevers in de gelegenheid stelt om deel te nemen aan de Woonstijl-formule. Lodewijk Tromp en Arie van Loopik zijn tevens aangesteld om het Woonstijl-concept te verbreden met nieuwe (digitale) concepten.
Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Woonstijl-groeit-met-200-per-jaar.html
')}