Wessanen Benelux, de grootste leverancier van biologische voeding in de Benelux, scherpt haar strategie aan om in de toekomst nog beter in te kunnen spelen op marktontwikkelingen.
De biologische markt is een groeiende markt waarin Wessanen Benelux een voorname plek inneemt als totaalleverancier. Om een sterke speler in deze zich snel ontwikkelende markt te blijven, brengt Wessanen Benelux focus aan om slagvaardiger te kunnen blijven opereren.
Wessanen Benelux heeft hierbij besloten zich te richten op één franchiseformule, namelijk Natuurwinkel. Een sterke winkelformule die al twintig jaar bestaat en met de onlangs ingezette refresh operatie, klaar is voor de toekomst. In goed overleg wordt samen met de GooodyFooods ondernemers gekeken naar de toekomst van deze franchiseformule.
Met een breed assortiment biologische droge kruidenierswaren en versproducten is de onderneming de grootste totaalleverancier in de Benelux. Met sterke eigen merken als Zonnatura, De Rit en Ekoland, en (exclusieve) distributiemerken levert Wessanen Benelux dagelijks aan zowel supermarkten als natuurvoedingswinkels. Zo maakt Wessanen Benelux biologisch bereikbaar voor iedere consument.
Franchiseformule Natuurwinkel
Natuurwinkels bieden het ruimste assortiment eerlijke, biologische producten, binnen een eigentijdse en inspirerende winkelomgeving. De Natuurwinkel richt zich op een brede doelgroep. Naast een loyale groep van biologisch bevlogen consumenten voelen ook lichtgroene en nieuwe consumenten zich thuis in de Natuurwinkel, juist omdat ambachtelijkheid wordt gecombineerd met eigenheid en eigentijdsheid.
Bevlogen en passievolle ondernemers vormen samen met de natuur de basis voor de Natuurwinkelformule. De formule gelooft dat de beste producten van de natuur en de eigenheid van de lokale ondernemer samen zorgen voor een eigentijdse, inspirerende en persoonlijke winkel.
Bron: Wessanen Benelux
')}