Voor de franchiseformule Bad in Beeld kan het jaar 2013 niet beter eindigen: zij groeit met twee vestigingen. De tevreden formulemanager Marjolein Gerritsma vertelt: ‘We kijken terug op een jaar waarin is gebleken dat er behoefte is aan onze marketingaanpak en inkoopcondities. Maar liefst 15 nieuwe ondernemers sloten dit jaar bij ons aan. Een uitstekende prestatie’. Voorstellen vestigingenTBE Sanitair & Tegels in Ederveen is een winkel voor allerlei artikelen op het gebied van bouw en industrie. Sinds 2012 heeft zij haar assortiment uitgebreid met: sanitair, accessoires, wand- en vloertegels, plafond, verlichting en sierbeslag. De tweede nieuwe vestiging, Kloosterman Keukens & Badkamers, is gevestigd in Huizen. De showroom van ruim 1200m2 biedt volop inspiratie aan haar klanten.
Ruud Kloosterman, een van de eigenaren van Kloosterman Keukens & Badkamers: ‘Het voelt als de juiste keuze om aan te sluiten bij Bad in Beeld. Naast de welbekende inkoopcondities, kunnen wij de ondersteuning van het marketingteam goed gebruiken. Het is als zelfstandige onderneming prettig om hierin ondersteund te worden. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking.’
Bad in Beeld is een soft franchiseformule in de sanitairwereld die de ondernemer ondersteunt op inkoop- en marketingactiviteiten. Door het uitbrengen van het Bad in Beeld magazine ‘Straal!’, 8 huis-aan-huis folders per jaar en winkelmaterialen heeft de aangesloten ondernemer direct instrumenten in handen om actief de lokale markt te bewerken.
')}