STYB-app innovatief binnen de administratieve dienstverlening

Datum: mei 13, 2013

In één oogopslag dagelijkse management-informatie met de STYB-app.De markt van accountancy en administratieve dienstverlening maakt forse veranderingen door. Dit wordt enerzijds ingegeven door verregaande automatisering zoals Standaard Bedrijfs Rapportages (SBR), digitale rapportages en e-facturering en anderzijds door veranderende klantbehoeften. 

STYB Bedrijfsondersteuning, gespecialiseerd in administratieve ontzorging, speelt graag in op deze nieuwe klantbehoeften en doet dat onder meer met de introductie van een gebruiksvriendelijke app, die volledig is afgestemd op ondernemen in de retail branche. Patrick Hermans van STYB Bedrijfsondersteuning verduidelijkt hoe deze app ondernemers helpt om de juiste zakelijke beslissingen te nemen.

“Ondernemers willen graag dagelijks kunnen zien hoe het bedrijf er financieel voorstaat zodat direct bijgestuurd kan worden. Daarnaast is er steeds meer behoefte aan strategisch advies. Om te kunnen beantwoorden aan deze nieuwe klantbehoeften, moet de ondernemer kunnen beschikken over stuurinformatie dat real-time op iedere plek beschikbaar is. Daar ligt voor veel administratie- en accountantskantoren het probleem, want vaak zijn ze onvoldoende geautomatiseerd en te sterk gefocust op de oplevering van het jaarrapport. In mijn ogen is dat vaak een overbodig rapport waarbij de financiële situatie achteraf wordt vastgelegd. Soms zelfs ruim een jaar na dato. Van tussentijdse bijsturing kan dan uiteraard geen sprake meer zijn. STYB beschouwt dit als een gemiste kans en legt de focus dan ook vooral op tussentijdse rapportages en tussentijds advies. Speciaal voor de retail branche hebben we managementrapportages opgesteld waarmee de ondernemer op eenvoudige wijze inzicht krijgt in zijn financiële én operationele situatie. Deze rapportages worden via een eigen managementdashboard gepresenteerd. Dat kan maandelijks, wekelijks, dagelijks of zelfs real-time. De ondernemer verkrijgt hiermee het gewenste inzicht en kan met onze full service ondersteuning de juiste strategische keuzes maken.”

Introductie STYB-app

Splinternieuw bij STYB is een app waarmee de ondernemer via zijn smartphone of tablet toegang krijgt tot voorgedefinieerde financiële kengetallen. Zowel de omzet, het resultaat als de exploitatienorm kunnen in een duidelijk overzicht worden weergegeven. Uiterst efficiënt, makkelijk toegankelijk, snel en kostenbesparend. Met de STYB-app beschikt de ondernemer op elke locatie en elk gewenst moment over dagelijkse managementinformatie en kan daardoor nog sneller schakelen.  De STYB-app is ontwikkeld met als doel ondernemers op zakelijk gebied verder te ontzorgen, waardoor zij de vrijheid krijgen om dat te doen waarin zij goed zijn: met hun klant in contact staan en ondernemen. 

De STYB-app maakt onderdeel uit van het full service concept van STYB en wordt vanaf begin mei bij al haar administratieklanten geïntroduceerd.

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.