Pitch&Putt Golf maakte onlangs bekend dat het succes van de formule was opgemerkt door één van de grootste bedrijven in de wereld: Google! Het 15-jarige bestaan van Pitch&Putt Golf zou aanleiding zijn voor Google om een hele week het logo van de bekende zoekmachine aan te passen. Ook FranchiseFormules.NL maakte hier melding van.
Veel positieve reacties
“Een geslaagde 1 april-grap”, aldus Bianca Blonk van de marketingafdeling van Pitch&Putt Golf. “We hebben ontzettend veel positieve reacties gehad op deze ludieke grap. Vooral in de social media was de actie een succes. We willen iedereen bedanken voor de felicitaties op ons 15-jarig bestaan, dat deel is echt waar!”
Onderscheidend, dynamisch merk
Pitch&Putt Golf wil zich anno 2013 als een onderscheidend, dynamisch merk in de markt zetten. Daarbij profileert de franchiseketen met 24 banen zich als altijd verrassend, gedurfd, soms wat de randjes opzoekend, net even anders, onderscheidend, maar geschikt voor jong en oud.
')}