Nieuwste winkel van Livera op toplocatie in Den Bosch

Datum: maart 21, 2013

Op zaterdag 16 maart opende Livera in Den Bosch haar deuren! In deze winkel maakt de consument kennis met het nieuwste Livera-concept.

 

Met een geheel nieuw en deskundig team is ondernemerspaar Ligtvoet er helemaal klaar voor. Met deze Livera winkel op een toplocatie in het centrum van Den Bosch verwacht Livera het verschil te kunnen maken. Door de combinatie van het sterke assortiment, eigen label versus A-merken, en de deskundige medewerksters hoopt het team snel een vaste klantenkring in Den Bosch op te bouwen. De heer Ligtvoet heeft ook winkels in Roosendaal en Tilburg.

De ambitie om de beste bodyfashion merkenspeciaalzaak van Nederland te worden, komt tot uitdrukking in de autoriteit die Livera wil uitstralen: de beste merken, geadviseerd door de beste vakmensen, een heldere, prikkelende presentatie, een sterke collectie (mix merken en private labels) en een inspirerende winkelomgeving. De winkel wordt een communicatiemiddel. Alle marketingactiviteiten worden op elkaar afgestemd en in lijn gebracht met de uitgangspunten van Livera.

“De huidige winkels zijn heel functioneel ingedeeld, nog op de traditionele manier met voor in de kassa,” vertelt directeur  Ruud Jacobse. “Met het nieuwe winkelconcept streven we naar een 3D-beleving van consumenten, die zich letterlijk omringd voelen door de merken van Livera. Als we de House of Brands willen zijn, moeten we dat ook laten zien. Er is een inspirerende catwalk in de entree van de winkel gecreëerd met de merken als een ‘schil’ langs de wanden. Je loopt dus letterlijk tussen de merken door. Het tweede element in de winkelroute is verkoop, met een presentatie van het assortiment dat we voeren. Achterin de winkel vind je het servicegedeelte, met de paskamers, informatiebalie en kassa.”

De perfecte mix van het private label met de bekende A-merken maakt Livera tot een unieke lingerie- merkenspeciaalzaak. Nergens anders maken klanten zelf de keuze tussen een gerenommeerd A-merk en het aantrekkelijk geprijsde eigen merk.’ aldus Jacobse. De grote  lingerie-collectie zorgt ervoor dat Livera de juiste BH biedt voor elke vrouw en voor ieder moment van de dag.    

Livera, de bodyfashionspeciaalzaak van Nederland, is een franchiseformule met 114 winkels. Met een naamsbekendheid van 94% wordt Livera hoog gewaardeerd door vrouwen van alle leeftijden en welstandsklassen. Livera combineert het private label met populaire A-merken zoals Esprit, Triumph, Sapph, Chantelle, Passionata en Maidenform Daarnaast heeft Livera kleine winkels in ziekenhuizen op de zogenaamde ‘zorgboulevards’. Service, snelheid en gemak voeren hierbij de boventoon. Zelfs ver buiten Nederland op het zonnige Curaçao is er een winkel van Livera te vinden.

 

Livera is een formule van Euretco B.V.; de grootste retailservice-organisatie voor zelfstandige retailers en franchisenemers in de branches mode, wonen, sport en media.

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.