Spare Rib Express heeft onlangs een complete visuele transformatie ondergaan. De franchise organisatie koos ervoor om de hoge kwaliteit van de formule in een moderner, geheel vernieuwde huisstijl tot uiting te brengen.
Vanaf 1 november 2012 is ook de gerestylede website met het ‘vlammende’ logo gelanceerd. Met deze nieuwe website wordt een grote stap voorwaarts gemaakt in het verbeteren van het bestelproces. Voor de consument ontstaat er een optimale online winkelbeleving.
In één oogopslag zijn alle productcategorieën en keuzes inclusief het winkelmandje in beeld. Daarnaast wordt alle informatie over de gerechten in een zeer overzichtelijk en dynamisch bestelmenu met ondersteunend beeldmateriaal en aantrekkelijke omschrijvingen weergegeven.
Als extraatje ontvangen klanten op basis van hun menukeuzes bijpassende ’tips van de chef.’
Bron: Denationalefranchisegids.nl
Link: http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/Dinsdag_27_november_2012.htm#spareribexpress
')}