Tijdens de Huishoudbeurs kunnen vrouwen op een originele manier kennismaken met de nieuwste trends op het gebied van beauty en parfumerie. In samenwerking met franchiseformule Mooi parfumerie werd de eerste ‘Beauty Wasstraat van Nederland’ ontwikkeld. Net als bij een carwash, worden deelnemers een wasstraat in gereden, waar ze achtereenvolgens een huidadvies, een nagel behandeling, een flash make-up behandeling en een parfumdouche krijgen. Het Beauty Wasprogramma duurt ongeveer 20 minuten en is voor de bezoekers van de Huishoudbeurs gratis. De inspiratiebron voor het wasprogramma is een beauty onderzoek dat Mooi Parfumerie en de Huishoudbeurs samen uitvoerden onder 2.000 Nederlandse vrouwen. Begin 2007 openden de eerste 5 vestigingen van Mooi. Inmiddels zijn er 40 winkels, waaronder 2 eigen winkels op de NS stations Amsterdam en Leiden.
Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Mooi-lanceert-Beauty-Wasstraat-tijdens-Huishoudbeurs.html
')}