Mobile Service Centre opent in Apeldoorn-Noord

Mobile Service Centre, een groeiende franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets van alle merken, heeft afgelopen zaterdag wederom een franchise- overeenkomst gesloten. Een tweetal medewerkers van onze nieuwe franchisenemer Pieter Willem Timmerman worden vanaf komende week door ons opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting in februari 2018 zijn franchisevestiging in APELDOORN onderbrengen in het pand van zijn huidige onderneming “CST Automatisering” om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken.

Pieter Willem Timmerman is 37 jaar jong, gehuwd en vader van 5 kinderen. Na de afronding van zijn HBO studie Commerciële Economie heeft hij o.a. gewerkt bij ACHMEA als IT Manager bij de Divisie Portfolio Management en was hij verantwoordelijk voor IT gerelateerde projecten. Vanaf 2002 is hij directeur/eigenaar van CST Automatisering B.V. (beheer, onderhoud en aan- leg van complexe IT-netwer- ken). Sinds 2006 is Pieter Willem ook directeur/eigenaar van Carpenter Investments B.V. (aan- en verkoop van vastgoed).

In zijn vrij tijd vliegt hij graag vanaf Teuge in een Cessna als gebrevetteerd piloot. De repara- ties van Smartphones en Tablets behoren reeds tot de huidige bedrijfsactiviteiten maar vragen om een verdergaande professionalisering. Deze toegevoegde waarde deed hem besluiten zich bij onze franchiseorganisatie aan te sluiten.

Wij danken Pieter Willem voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen hem veel succes met zijn onderneming Mobile Service Centre APELDOORN-CENTRUM.

Mobile Service Centre repareert al geruime tijd voor consumenten, bedrijven en verzekeraars. De klanten zijn niet alleen tevreden over de professionaliteit en service, maar vooral over de snelheid waarmee de diensten worden aangeboden. Alle services (reparatie, onderhoud, upgrade en software download) aan smartphone of tablet vinden plaats met (zo mogelijk) originele onderdelen, wat een storingsvrije werking tot een maximum garandeert. Voor de verschillende smartphone modellen zijn (meestal) voldoende onderdelen aanwezig om een ‘’klaar terwijl u wacht service’’ aan te bieden. Niet onbelangrijk is de 24/7 service die wordt aangeboden waarmee Mobile Service Centre zich enorm onderscheidt met name in de zakelijke markt.

Na een gedegen opleiding en uitgebreide praktijktraining zijn de service engineers in alle vestigingen gecertificeerd. Hiermee zijn ze in staat om op een professionele manier het probleem/defect aan het toestel te analyseren en vervolgens deskundig en snel te repareren.

Mobile Service Centre mag sinds kort de titel ‘erkend elektrotechnisch installatiebedrijf’ vieren. Met deze erkenning laat Mobile Service Centre zien dat het reparaties aan Smartphones en tablets snel en vakkundig uitvoert, met extra zekerheden voor de consument. Een onafhankelijke organisatie stelt na jaarlijkse kwaliteitscontroles steeds opnieuw vast of het bedrijf aan de strenge regels voldoet om deze titel te mogen dragen. Kwaliteit is hier dus geen loze kreet maar een belofte. De erkenning van elektrotechnische reparatiebedrijven is een initiatief van UNETO-VNI. De titel geeft klanten extra garantie dat hun apparaat bij deze bedrijven in goede handen is.

Door de kwaliteit van de originele onderdelen en de gecertificeerde monteurs geeft Mobile Service Centre een garantie van 12 maanden op de uitgevoerde werkzaamheden.

Naast service op de vestigingen door Mobile Service Centre is het ook mogelijk om dit op locatie van de klant te doen. Dit biedt met name voor de zakelijke markt en dan speciaal voor bedrijven met meerdere smartphones of tablet toestellen in de organisatie unieke mogelijkheden.

Naast de kwaliteit en service, zorgt Mobile Service Centre ook voor een milieuvriendelijke manier van afvoeren van het afval dat ontstaat bij de service van uw smartphone of tablet. Uiteraard kunt u ook terecht voor de inlevering van uw oude en/of defecte apparaat dat vervolgens milieuvriendelijk zal worden afgevoerd.

U kunt binnenkort 7 dagen per week terecht bij Mobile Service Centre APELDOORN- CENTRUM en via de website (www.mobileservicecentre.eu) alsdan uw afspraak inplannen. Mocht u een afspraak willen inplannen buiten de kantoortijden, dan kunt u telefonisch contact opnemen via 085- 536 36 37 of per email via apeldoorn-centrum@mobileservicecentre.eu.

De vestigingslocatie van Mobile Service Centre APELDOORN-CENTRUM is: Paul Krugerstraat 3b, 7311 AN APELDOORN

(Per auto bereikbaar via HOOFDSTRAAT 208 – parkeren achter het hoofdgebouw in de Paul Krugerstraat) Gratis parkeren voor de deur is mogelijk bij al onze vestigingen.

 

Franchisenemer worden?

Meer informatie om aan te sluiten als franchisenemer bij Mobile Service Centre vindt u hier

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.