Mobile Service Centre blijft groeien

Mobile Service Centre, een groeiende franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets van alle merken, heeft vandaag wederom een franchiseovereenkomst gesloten. Franchisenemer drs. Marc Beltman wordt binnenkort door ons opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting in december 2017 de deuren openen van zijn franchisevestiging in Leiden om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken.

Marc Beltman werd bijna 48 jaar geleden geboren in Zwolle. Hij is gehuwd en woont in Oegstgeest. Na zijn studie Bestuurskunde aan de Universiteit van Twente, heeft Marc gedurende de langste periode van zijn carrière gewerkt als supermarktmanager bij diverse Albert Heijn winkels in de Duin- en Bollenstreek. Na meer dan 13 jaar managementervaring in de retail en ruim 3 jaar in de logistiek was hij toe aan de volgende stap: het zelfstandig ondernemerschap waarbinnen kwaliteit en servicegerichtheid centraal dienen te staan. Ons franchiseconcept sluit erg goed aan bij de visie van Marc. “Mijn kracht is het om samen met anderen resultaten te bereiken” aldus Marc. Daar gaan we voor Marc! Wij danken Marc voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen hem heel veel succes met zijn onderneming 

Mobile Service Centre Leiden

Mobile Service Centre repareert al geruime tijd voor consumenten, bedrijven en verzekeraars. De klanten zijn niet alleen tevreden over de professionaliteit en service, maar vooral over de snelheid waarmee de diensten worden aangeboden. Alle services (reparatie, onderhoud, upgrade en software download) aan smartphone of tablet vinden plaats met (zo mogelijk) originele onderdelen, wat een storingsvrije werking tot een maximum garandeert. Voor de verschillende smartphone modellen zijn (meestal) voldoende onderdelen aanwezig om een ‘’klaar terwijl u wacht service’’ aan te bieden. Niet onbelangrijk is de 24/7 service die wordt aangeboden waarmee Mobile Service Centre zich enorm onderscheidt met name in de zakelijke markt.
Na een gedegen opleiding en uitgebreide praktijktraining zijn de service engineers in alle vestigingen gecertificeerd. Hiermee zijn ze in staat om op een professionele manier het probleem/defect aan het toestel te analyseren en vervolgens deskundig en snel te repareren. 

Door de kwaliteit van de originele onderdelen en de gecertificeerde monteurs geeft Mobile Service Centre een garantie van 12 maanden op de uitgevoerde werkzaamheden. 

Naast service op de vestigingen door Mobile Service Centre is het ook mogelijk om dit op locatie van de klant te doen. Dit biedt met name voor de zakelijke markt en dan speciaal voor bedrijven met meerdere smartphones of tablet toestellen in de organisatie unieke mogelijkheden. 

Naast de kwaliteit en service, zorgt Mobile Service Centre ook voor een milieuvriendelijke manier van afvoeren van het afval dat ontstaat bij de service van uw smartphone of tablet. Uiteraard kunt u ook terecht voor de inlevering van uw oude en/of defecte apparaat dat vervolgens milieuvriendelijk zal worden afgevoerd. 

U kunt binnenkort 7 dagen per week terecht bij Mobile Service Centre Leiden en via de website (www.mobileservicecentre.eu) alsdan uw afspraak inplannen. Mocht u een afspraak willen inplannen buiten de kantoortijden, dan kunt u telefonisch contact opnemen via 085- 536 36 37 of per email via [email protected]

DELEN

Franchiseformule: Mobile Service Centre

GERELATEERD NIEUWS

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.