In samenwerking met VersPlatform Nederland test formulehuis Franchise Friendly Concepts (FFC) sinds het begin van dit jaar narrowcasting in veertien vestigingen. In de loop van het jaar zal het narrowcastingsysteem verder worden uitgerold. De verwachting is dat het in de toekomst een steeds grotere rol zal gaan spelen in de winkelcommunicatie. Het systeem toont het vaste en tijdelijke assortiment, productaanbiedingen, acties, productinformatie en flash animaties. Bovendien wordt de gast via de beeldschermen op de hoogte gebracht van nieuws, social media updates en bijvoorbeeld het weerbericht. “Deze manier van winkelcommunicatie sluit naadloos aan op de laatste trends in de fastservicesector die Kwalitaria en VPNL zien”, aldus marketing manager Martijn Boone van FFC. “Acties, aanbiedingen en productinformatie worden op een aantrekkelijke en effectieve manier aan de man gebracht. Met het communiceren van concrete boodschappen op selectieve momenten spelen we optimaal in op het aankoopmoment. Actualiteiten en Social Media updates zorgen daarnaast voor beleving en vermaak in de restaurants, voor zowel de wachtende als de etende gast.”
Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Kwalitaria-rolt-narrowcasting-uit.html
')}