Jumbo Supermarkten gaat de komende weken haar online activiteiten verder uitbreiden. Colette Cloosterman-van Eerd, directeur marketing en formule, vertelt: “Veel bestaande en nieuwe klanten hebben er anno 2012 behoefte aan op verschillende manieren met Jumbo in contact te komen en met ons bezig te zijn. Daar springen we nu op in met een aantal online initiatieven.” Als eerste stap in die richting heeft Jumbo vorige week een Facebook-pagina gemaakt. Voor Jumbo is de stap naar Facebook bedoeld om met de klanten de dialoog aan te gaan. Een ander initiatief is de ontwikkeling van de ‘Recepten Shaker’, deze app gaat half april online. Verder is Jumbo een interactieve ‘wijnblog’ gestart. Tot slot wil Jumbo via een e-coupon meer mensen interesseren voor de Jumbo nieuwsbrief. Klanten die zich daarop abonneren, kunnen gebruik maken van een e-coupon die korting geeft op bepaalde producten.
Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Jumbo-breidt-online-activiteiten-uit.html
')}