Intratuin lanceerde afgelopen maandag de nieuwe merkcampagne ‘Intratuin geeft kleur aan groen’. De campagne wordt uitgerold via televisie, radio, print en online campagnes. De reden van Intratuin om te investeren in het merk is om de aantrekkingskracht en de relevantie van het merk nog verder uit te bouwen. Marketingmanager Ingrid Wiechers van Intratuin Nederland: “We willen Intratuin nog duidelijker positioneren onder de diverse tuincentra. We schromen dus niet om op een leuke en onderscheidende, impactvolle en aanstekelijke manier te vertellen waarom Intratuin leuker, beter en anders is dan zomaar een tuincentrum. We laten het bijzondere van Intratuin zien op een manier die de geschiedenis van Intratuin eer aan doet en waarbij onze merkwaarden een sleutelrol spelen.” De Intratuin-formule bestaat 31 jaar en heeft 60 franchisevestigingen, waarvan 5 in België.
Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Intratuin-lanceert-nieuwe-merkcampagne.html
')}