Intratuin lanceert nieuwe merkcampagne

Datum: maart 22, 2012

Intratuin lanceerde afgelopen maandag de nieuwe merkcampagne ‘Intratuin geeft kleur aan groen’. De campagne wordt uitgerold via televisie, radio, print en online campagnes. De reden van Intratuin om te investeren in het merk is om de aantrekkingskracht en de relevantie van het merk nog verder uit te bouwen. Marketingmanager Ingrid Wiechers van Intratuin Nederland: “We willen Intratuin nog duidelijker positioneren onder de diverse tuincentra. We schromen dus niet om op een leuke en onderscheidende, impactvolle en aanstekelijke manier te vertellen waarom Intratuin leuker, beter en anders is dan zomaar een tuincentrum. We laten het bijzondere van Intratuin zien op een manier die de geschiedenis van Intratuin eer aan doet en waarbij onze merkwaarden een sleutelrol spelen.” De Intratuin-formule bestaat 31 jaar en heeft 60 franchisevestigingen, waarvan 5 in België.

Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Intratuin-lanceert-nieuwe-merkcampagne.html

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.